Gå til innhold

Forsikringssak brann. Kva har eg krav på?


Anbefalte innlegg

Oppvaskmaskinen tok fyr, heilt av seg sjølv.

Eg måtte fram med pulverapparatet for å få brannen sløkt.

Nå er litt av pulveret tatt av et firma, og ein ny runde skal tas i morgen.

 

Har ikkje brukt pulverapparat før, så kjenner ikkje til kva skader det har gitt. Har lest litt om at pulver i elektroniske apparater ikkje er så veldig bra? Er det nokon som har noko kjennskap til det?

 

Parketten på kjøkkenet har fått svimerker etter brannen, og den er litt bølgete etter vannskade då eg røska maskinen ut, for å sløkka brannen. Eg reknar med at eg får dekke nytt golv her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikkje brukt pulverapparat før, så kjenner ikkje til kva skader det har gitt. Har lest litt om at pulver i elektroniske apparater ikkje er så veldig bra? Er det nokon som har noko kjennskap til det?

 

Pulveret i seg selv er ufarlig, det tåler spenninger opp til 1000 volt, leder ikke strøm, og brenner(selvsagt) ikke. Det største problemet er at pulveret vanligvis inneholder salter.

Tips: Når du kjøper nytt slokkeutstyr - kjøp skumapparat!

 

Så kort oppsummert:

  • Pulveret er flyktig, legger seg lett inni elektronikkprodukter
  • Pulveret inneholder salter
  • Fukt og salt gir korrosjon
  • Kretskort og finelektronikk er svært sårbar for korrosjon
Endret av BIGG
Lenke til kommentar

Før ein svartmaler heilt pulverapparata så er det verdt å bemerke at sjølv om skumapparat ikkje gir dei same øydeleggelsane som pulver, så er pulverapparatet langt meir effektivt til å faktisk sløkke brannen.

 

 

Uansett, du må sjekke kva vilkår du har i forsikringsavtalen din.

I utgangspunktet skal du få dekka alle dine tap som følge av brannen, men du kan riskere å få redusert forsikringsutbetaling av oppvaskmaskina dersom forsikringsselskapet velger å trekke ifrå for at den er brukt og ikkje er av same verdi som den heilt nye oppvaskmaskina som du må kjøpe for å erstatte den gamle. Det er også mulig at du får redusert erstattning dersom forsikringsselskapet meiner at brannen skyldes din uforsiktigheit, det er nok ikkje like aktuelt i ein slik brann som det hadde vært dersom det hadde vært snakk om f.eks tørrkoking.

 

Her bør du lese deg opp på den forsikringsavtalen som du har og deretter holde ein god dialog med forsikringsselskapet. Det kan være at dei prøver seg på redusert utbetaling eller påstår noke ikkje er dekka av forsikringa, så då må du være klar til å påpeike kva forsikringsavtalen seier du har rett på.

 

Som du sjølv seier så kan pulveret tære på elektriske komponentar så her må du være litt obs på eventuelle seinskader. Rekner med at det er eit godkjent saneringsselskap som vasker hos deg, så bruk gjerne anledninga til å spørre dei om råd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...