Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

 

Når får vi vitnemålet? Hørte at vi ikke får karakterene før den dag.

 

Vitnemålene deles ut den siste dagen av skoleåret. Den siste dagen er 17. juni, men noen skoler har avslutning på kvelden den 16. juni, og får dermed vitnemålene utdelt da.

 

 

Hvilken by bor du i? I Oslo er siste dag fredag den 24. juni, og vitnemålsutdeling skal være 22. juni, leste jeg nå på Skoleplattform.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

 

henrik_ibsen_quote_2.jpg

 

Det beste sitatet, synes jeg da :)

 

Haha, den holdt jeg faktisk på å ta, men ble litt forvirra når sitatet skulle være en naturlig del av teksten.. Valgte deretter først B4, så ble det heller B2 :p

 

Når får vi vitnemålet? Hørte at vi ikke får karakterene før den dag.

 

Får vi ikke det siste dag? Er ikke helt sikker. Ja jeg tok B4, og jeg syns ikke det var vanskelig å få sitatet til å være en naturlig del av teksten egentlig :) Håper jeg gjorde rett da, håper ikke teksten min blir vurdert av en streng sensor  :scared:

 

 

Haha, karakterkortet blir offentliggjort et par dager i forveien, men så skal vi få vitnemål også, skjønner ikke helt greia.

 

Synes ikke jeg klarte B2 så godt idag, men håper også jeg får en snill sensor som forstår frustrasjonen min, hehe :D Fikk forresten bokmålseksamen på epost idag, fikk passord på SMS. Har ikke turt å sjekke ut enda :p Synes bokmål gikk mye bedre enn sidemål ihvertfall. 

 

Jeg har ikke fått SMS, var det fordi du krysset av den boksen før du leverte? 

 

 

Jepp, krysset av boksen, skrev inn epost og telefonnummer, så ble det sendt ca kl 18:00 påfølgende dag.

 

Angrer for at jeg ikke gjorde det nå... jaja.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

henrik_ibsen_quote_2.jpg

 

Det beste sitatet, synes jeg da :)

 

Haha, den holdt jeg faktisk på å ta, men ble litt forvirra når sitatet skulle være en naturlig del av teksten.. Valgte deretter først B4, så ble det heller B2 :p

 

Når får vi vitnemålet? Hørte at vi ikke får karakterene før den dag.

 

Får vi ikke det siste dag? Er ikke helt sikker. Ja jeg tok B4, og jeg syns ikke det var vanskelig å få sitatet til å være en naturlig del av teksten egentlig :) Håper jeg gjorde rett da, håper ikke teksten min blir vurdert av en streng sensor  :scared:

 

 

Haha, karakterkortet blir offentliggjort et par dager i forveien, men så skal vi få vitnemål også, skjønner ikke helt greia.

 

Synes ikke jeg klarte B2 så godt idag, men håper også jeg får en snill sensor som forstår frustrasjonen min, hehe :D Fikk forresten bokmålseksamen på epost idag, fikk passord på SMS. Har ikke turt å sjekke ut enda :p Synes bokmål gikk mye bedre enn sidemål ihvertfall. 

 

Jeg har ikke fått SMS, var det fordi du krysset av den boksen før du leverte? 

 

 

Jepp, krysset av boksen, skrev inn epost og telefonnummer, så ble det sendt ca kl 18:00 påfølgende dag.

 

Angrer for at jeg ikke gjorde det nå... jaja.

 

 

Har lyst til å legge ut A1 besvarelsen, men er ganske usikker.. Tross alt så var den på et akademisk nivå..

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

 

henrik_ibsen_quote_2.jpg

 

Det beste sitatet, synes jeg da :)

 

Haha, den holdt jeg faktisk på å ta, men ble litt forvirra når sitatet skulle være en naturlig del av teksten.. Valgte deretter først B4, så ble det heller B2 :p

 

Når får vi vitnemålet? Hørte at vi ikke får karakterene før den dag.

 

Får vi ikke det siste dag? Er ikke helt sikker. Ja jeg tok B4, og jeg syns ikke det var vanskelig å få sitatet til å være en naturlig del av teksten egentlig :) Håper jeg gjorde rett da, håper ikke teksten min blir vurdert av en streng sensor  :scared:

 

 

Haha, karakterkortet blir offentliggjort et par dager i forveien, men så skal vi få vitnemål også, skjønner ikke helt greia.

 

Synes ikke jeg klarte B2 så godt idag, men håper også jeg får en snill sensor som forstår frustrasjonen min, hehe :D Fikk forresten bokmålseksamen på epost idag, fikk passord på SMS. Har ikke turt å sjekke ut enda :p Synes bokmål gikk mye bedre enn sidemål ihvertfall. 

 

Jeg har ikke fått SMS, var det fordi du krysset av den boksen før du leverte? 

 

 

Jepp, krysset av boksen, skrev inn epost og telefonnummer, så ble det sendt ca kl 18:00 påfølgende dag.

 

Angrer for at jeg ikke gjorde det nå... jaja.

 

 

Har lyst til å legge ut A1 besvarelsen, men er ganske usikker.. Tross alt så var den på et akademisk nivå..

 

Jeg vil gjerne se besvarelsen din!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

4 i bokmål og 5 i nynorsk. litt satt ut over det faktum at jeg fik bedre på sidemål, spesielt når jeg trodde jeg gjorde så bra i bokmål, og rakk nesten ikke å bli ferdig på nynorsk

Godt gjort! Jeg følte også at det gikk mye bedre på bokmål, men fikk samme resultat på begge.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • 3 uker senere...

 

 

Fikk 5 i sidemål og 5 i hovedmål :D Ble ganske overrasket og glad ja :)

Så bra! Gratulerer! :D

 

Hei!! Hvilke oppgaver kunne man velge mellom????

 

Hei! Har allerede mottatt et spørsmål om dette, men jeg husker faktisk ingen av oppgavene. Det er rart hvor raskt man glemmer egentlig. Ønsker deg uansett lykke til med tentamen eller hva du nå enn skal ha  :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Fikk 5 i sidemål og 5 i hovedmål :D Ble ganske overrasket og glad ja :)

Så bra! Gratulerer! :D

 

Hei!! Hvilke oppgaver kunne man velge mellom????

 

Hei! Har allerede mottatt et spørsmål om dette, men jeg husker faktisk ingen av oppgavene. Det er rart hvor raskt man glemmer egentlig. Ønsker deg uansett lykke til med tentamen eller hva du nå enn skal ha  :)

 

Husker faktisk ikke noen av oppgavene jeg heller, ikke rart siden det snart er et år siden. Jeg ønsker alle dere masse lykke til, og gjør god research ut fra forberedelsesheftet!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+4791523

Jeg husker dessverre ingen av oppgavene heller, men ønsker dere lykke til. Som en trøst kan jeg si at jeg ikke tror oppgavene ville ha hjulpet dere uansett, siden det blir helt forskjellige oppgaver for dere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...