Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Engelsk skriftlig eksamen privatist-2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk 4er i muntlig, men skal prøve å ta den opp en siste gang. Blir spent på hva temaene er. Tipper at dte kommer en essay om en valgfri person som har utgjort en forskjell. Hva tror dere? Tenkte at vi kunne snakke her i løpet av kvelden slik at vi deler informasjon.

Det hadde vært noe :)

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvordan dere har tolket forskjellen på disse to punktene:

 

- people who make or have made a difference in society
- other people who could have been included in the introduction: scientists, writers, statesmen, philanthropists etc.
For meg høres det ut som de spør om det samme... Hva tenker dere?
Lenke til kommentar

Hva tror dere først og fremst kommer i første del? Jeg tipper dikt analyse eller sammenligning mellom diktene.

Tror dere vi får noe om the ballad? Jeg har i hvert fall tatt med mye kilder om en person som har utført forskjell, tipper at dte kommer en essay om det.


om noen er så snille og kan tenke seg om å dele notater så det bare sende det på [email protected] :)

Er det ikke bedre om vi deler notater her?

Lenke til kommentar

Hva tror dere først og fremst kommer i første del? Jeg tipper dikt analyse eller sammenligning mellom diktene.

Tror dere vi får noe om the ballad? Jeg har i hvert fall tatt med mye kilder om en person som har utført forskjell, tipper at dte kommer en essay om det.

Er det ikke bedre om vi deler notater her?

Faktisk :) btw er det en bestemt person vi kommer til å skrive essay om eller valgfri trur du ? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...