Gå til innhold

Hvilke (datarelaterte) webshopper har for tiden gratis frakt?


Stigma

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg skal prøve å få fatt i et billig geforce 210 kort for å repurpose en gammel maskin til hjemmekino (skjermkortet er for å få hardware-decoding støtte).

 

Siden et slikt kort er såpass billig så blir frakten en stor prosentvis kostnad, og jeg vet at blandt annet komplett har gratis frakt kampanje for tiden. Når det er en butikk som gjør slikt så er det ofte flere - kan noen tipse meg om alternativer de kjenner til?

 

-Stigma

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du brike dette? (PS: Venter du til over nyttår så slipper du unna Norsk MVA og tollbehandlingsgebyr).

 

http://www.dx.com/p/nvidia-geforce-gt610-1024mb-ddr-pci-express-x16-graphic-card-black-352070#.VHWO_8nAz98

 

tipper det hadde dekker hardware-decodingen, men jeg ser nok etter passiv kjøling - og det må gjøres før jul. Hva er det forøvrig de øker grensen til nå - 500kr? (alt for lite i mine øyne, men bedre enn ingenting selvfølgelig).

 

Jeg tenkte vel kanskje mest på norske butikker. Ikke fordi jeg har no imot å kjøpe fra utlandet, men fordi det ikke virker som er noe betydelig å hente på det prismessig. Du kan få passende (geforce 210) ned mot 200-250 her hjemme også - jeg bare synes det er dumt å betale nesten halvparten av prisen i frakt om jeg kan unngå det :)

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...