Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Menstruasjon og angrepiller


anonym25

Anbefalte innlegg

Hei!


Jeg og kjæresten min hadde sex den siste uka før jeg skulle ha mensen. Det var ubeskyttet sex så jeg brukte angrepille dagen etter. Fire dager senere hadde vi ubeskyttet sex igjen, og jeg skulle ha fått mensen dagen etter dette, men det gjorde jeg ikke. Han kom ikke inni meg noen av gangene men jeg brukte angrepille begge gangene for å forsikre meg selv. Nå er det 4 dager siden jeg skulle ha fått mensen, er det muligheter for å være gravid? Jeg vet at angrepiller ikke bør bli brukt slik eller så ofte, men jeg måtte forsikre meg selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det L4r5 sier her oppe stemmer ganske bra, så ta og vent en stund, og hvis det ikke skjer noe så får du ta en prøve, men jeg bare lurer på en ting. Uten å virke dømmende, greit at det skjedde en gang, men hvordan klarte dere å ha ubeskyttet to ganger så nærme...? Altså når en allerede har tatt en angrepille, så burde en kanskje tenke på å..ja, du vet, beskytte seg på en eller annen måte..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...