Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

16 År, ikke stemmeskifte?


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei, jeg ble 16 år for drøyt en måned siden, og har fortsatt ikke kommet i stemmeskifte, penisen har nesten ikke vokst og har ikke noe bart/skjeggvekst, men for noen uker/måneder siden merket jeg at jeg har begynt å få hår under armene. Er det lenge til stemmeskifte kommer? Har ikke barnestemme, men mer som en damestemme, så jeg er ikke helt barn eller da. På morgenene har jeg litt mørk stemme, men går gradvis lysere utover dagen. Er det lenge igjen til skifte, eller er jeg midt i et langvarig et?

 

Postet av anonym: f15db7c7a917782645420fb8f9d0b252

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Hei, jeg ble 16 år for drøyt en måned siden, og har fortsatt ikke kommet i stemmeskifte, penisen har nesten ikke vokst og har ikke noe bart/skjeggvekst, men for noen uker/måneder siden merket jeg at jeg har begynt å få hår under armene. Er det lenge til stemmeskifte kommer? Har ikke barnestemme, men mer som en damestemme, så jeg er ikke helt barn eller da. På morgenene har jeg litt mørk stemme, men går gradvis lysere utover dagen. Er det lenge igjen til skifte, eller er jeg midt i et langvarig et?

 

Postet av anonym: f15db7c7a917782645420fb8f9d0b252

 

Høres ut som du utvikler deg - slapp av, så

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • 2 år senere...

Er 16 år og ikke kommet i stemmeskifte selv. Har hår rundt kjønnsorganet og under armene og begynner å få bart, penisen min er ikke vokst så masse, men når jeg onanerer kommer det ut sæd... Er str på penisen og stemmen min som ikke har utviklet seg i det heletatt nesten... Når tror dere dette kommer?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg tror det kommer i løpet av ett par timer, i følge spåkula mi .. ;) neida, slapp av, det kommer når det kommer - og jeg tror at så lenge du bare tipper på tissen din og bekymrer deg om den har passe størrelse, jo lengre tid tar det før du blir fornøyd med den

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...