Gå til innhold

[Løst] Billigst: Stuttgart-Hamburg


Anbefalte innlegg

Hei, er en gutt på 18 som reiser alene fra Stuttgart til Hamburg. Jeg har nå ikke alverdens penger og lurte på om noen vet om noen billige reisemetoder. Har sjekka tog og kommer ikke under 120Euro.
Kan jeg komme billigere på andre måter. Vil helst klare turen i løpet av en dag.
Finnes det noen sånne sider som man kan sitte på og spleise bensinprisen for eksempel?

Reiser rundt 15 Juli. Reisen til Stuttgart er med fly. Men hjemveien er helt open. Skal bare innom Hamburg og besøke noen venner. Så videre hjem må vel bli båt og tog eller buss? Mulig fly? Hva hadde dere gjort?

Har tatt buss en gang før og kjørte over sverige og brukte mange timer, vil hellst sleppe det, men ja ok om jeg sparer en betydelig del med penger.

Reiser fra Stuttgart til Hamburg rundt 15 Juli og fra Hamburg og til Sørlandet seinest 28 Juli. Hellst litt før.

Takk for alle svar og tips som kan gjøre ferien min billigst mulig. :)

PS: Er bare reisen jeg trenger hjelp til. Alle overnattingene er hos familie og venner, så det må jeg ikke tenke på. :)

Endret av Chocolate-Monster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...



Fant buss som tok 25euro. Så gikk fint, sparte jo en betydelig del penger, + var gratis nett og en egen moviotek til bussen som man kunne se online, og kjølig og bra komfort osv. Kan faktisk anbefales om man vil reise billig uten tidspress. Den kjørte direkte med 2-3 stopp andre steder, men man måtte ikke bytte buss, kunne bare sitte å chille hele veien.

Lenke til kommentar

Whut? Jeg hadde link istad, men hmm rart forsvant plutselig. Ser at hele det øverste avsnittet er borte også, så sikkert noe uss som skjedde.
Her er linken: http://meinfernbus.de/

:)

Obs. Var på Tysk da, men tenkte ikke over det siden jeg er tysk, men ja tror man skjønner det og finner fram på siden om man vil.

Endret av Chocolate-Monster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...