Gå til innhold

Cambridge eksamen; Tips og råd?


Feltherre

Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Vi var 2 stk i klassen som sto. Skriv det akkurat som du selv har opplevd. Det er det som er mest riktig. Reflekter over valgene dere har gjort i bedriften, fortell hvorfor dere gjorde sånn og sånn, og hvorfor dere ikke gjorde sånn. Fortell hvorfor sånn fungerte veldig bra. Og hvis sånn gikk fryktelig galt, så må du fortelle hvorfor det gikk sånn, og hva dere kunne ha gjort annerledes.

 

:)

Lenke til kommentar
Vi var 2 stk i klassen som sto. Skriv det akkurat som du selv har opplevd. Det er det som er mest riktig. Reflekter over valgene dere har gjort i bedriften, fortell hvorfor dere gjorde sånn og sånn, og hvorfor dere ikke gjorde sånn. Fortell hvorfor sånn fungerte veldig bra. Og hvis sånn gikk fryktelig galt, så må du fortelle hvorfor det gikk sånn, og hva dere kunne ha gjort annerledes.

 

:)

Oi, 2 stk av hvor mange?

Lenke til kommentar
Nå husker jeg ikke helt hvor mange vi var, men det var vel rundt 20stk. Jeg fikk vel bare PASS om jeg husker riktig.

 

Vi var 165 elever i fylket som tok eksamen i fjor, og 2 stk fikk toppkarakter. Så det er harde bud.

Håper virkelig at det er på grunn av at mange bommer på oppgaven. Viss ikke så ser det ikke så lyst ut for min del.

Lenke til kommentar

Ja,så langt så føler jeg at jeg ligger godt ann.

Jeg vil nok fokuser emest på å ta med egen erfaring inn i teksten. Svar på spørsmålet og dra med egen erfaring. Når det kommer til spørsmål så vet jeg selsvsagt ikke noe mer enn folk flest men jeg regner med at den ikke blir så ulik de spørsmålene de fikk i fjor.

 

Lykke til folkens!

Lenke til kommentar

Ja, da var Cambridge Eksamen overstått. Den var mye mer intenst en jeg troode den skulle vær, måtte skrive mye og reglemessig i løpet av 1,5 timene. Når det gjelder resultatet så er jeg veldig usikker på hvordan det gikk, vet ikke hva de ser på når de retter den.

Uansett en erfaring rikere!

Lenke til kommentar

Usikker på når vi får igjen resultatet, men håper da det er godt :p Som du sier en erfaring rikere, den var også litt annerledes enn jeg trodde, synes noen av spørsmålene var litt dumme, eller vanskeligå forstå. Heldigvis hadde ikke engelsken noe spessiellt å si, følte den ble litt dum til tider, men forståelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...