Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente og venne probelmer


Gjest udontknowme

Anbefalte innlegg

Gjest udontknowme

Hei,

 

Tidlig i sommer var jeg på en tur med en "organisasjon" (secret) sammen med en venn av meg.

På turen møtte ble vi veldig godt kjent med to jenter, jeg lyver vel ikke når jeg sier at, jeg ble rimelig forelsket i hun ene, og det virket som om hun falt litt for meg å... :ermm:

 

Vi hadde en veldig fin tur og tilbrakte masse tid sammen på turen, og hadde planer om og fortsett vennskapet når vi kom hjem.

 

Da vi kom hjem og vi bestemte oss for og møtes tok jeg og kompisen min med, to andre kompiser av oss for og møte disse jentene da, mest tilfeldig at de ble med.

 

De kom godt overens og vi møttes flere ganger på rad, dro til byn, spillte fotball, og jeg fikk mer og mer følelser for den ene jenta, men jeg spurte ikke. Dagen etter fikk jeg et sjokk.

Han ene kompisen (en av de som ikke var med på turen) min hadde blitt sammen med hun jeg likte så godt :(

 

Jeg ble jo selvsagt sjokka....hjertet mitt falt sammen inni meg, men jeg beholdt smilet, og gratulerte.

 

hva faen kan kunne jeg gjort!? det er kompisen min jo! en av mine beste venner!

Dagen etter det igjen ble min andre kompis (han andre som ikke var med på turen) sammen med den andre jenta... brydde meg ikke altfor mye om det...før i dag.

 

I dag dro parene til byen, uten meg eller den andre som var med på turen! WTF!? dere ville ikke kjent dem om det ikke var for oss jo! :(

 

men hva kan man gjøre...jaja, livet går sin gang...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke noen selvfølge at dere skal være med på en bytur bare fordi det var dere som først kom i kontakt med jentene.

 

Hvor kult ville det vært for deg å se denne jenta kline med kameraten din? Har du tenkt på det?

 

Mulig du ikke hadde voldsomt lyst til å være med, men bare mener det var feil av dem å ikke be deg med, om du skjønner.

Lenke til kommentar
Gjest udontknowme
Det er ikke noen selvfølge at dere skal være med på en bytur bare fordi det var dere som først kom i kontakt med jentene.

 

Hvor kult ville det vært for deg å se denne jenta kline med kameraten din? Har du tenkt på det?

 

Mulig du ikke hadde voldsomt lyst til å være med, men bare mener det var feil av dem å ikke be deg med, om du skjønner.

 

U got a point....faen ta meg....sjalusi gjør meg vist surrete---det er jo opplagt, har vel egentlig ikke så mye med det og gjøre lenger

Lenke til kommentar

Og det skulle stoppet kompisen? Kanskje, men tror ikke det hadde betydd så mye. Jeg liker ikke å svikte mine venner, men om jeg liker en jente godt og det viser seg at hun liker meg også, da tenker jeg meg om to ganger før jeg backer ut bare pga kompisen min er "keen" på henne. Hvafaen, er det førstemann som sier ifra liksom? Jeg er jo også keen på henne!

 

Sry, ser at dette ikke er særlig hjelpende, men svarer på shizz kebab sin post bare. Dette var jo litt "burn", men er altså ikke så mye du kan gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest UDontKnowMe
Dårlig kompis spør du meg.. Burde snakka med deg først, og i allefall sagt noe om at han hadde blitt forelska.. Men merka du ikke at det var noe mer mellom dem da dere var ute alle seks? Hvor gode kompiser er dere egentlig?

 

Jo, vi er veldig gode venner....ja, men sånn er vel livet!

Masse andre jenter...tror jeg....faen

Lenke til kommentar

For å snu litt på dette.

Hva om du var den kompisen som fikk dama, men han andre også var keen?

Da hadde han vært deg nå ;)

 

Kanskje bare unne han det og ikke si noe, hadde det vært den rette dama for deg så hadde hun ikke valgt han andre, men deg :cool:

 

 

Husk: Man er to om et forhold, du eier ikke dama :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...