Gå til innhold

trenger info om bygging av ekstern hardisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg har planer om å "bygge" en ekstern hardisk (kjøpe kabinett og hardisk hver for seg). jeg lurer på hvilke ting jeg må tenke på når jeg skal gjøre det. er det plug&play? eller må jeg instalere et programm. hardisken skal brukes på windows vista, og muligens på XP

ps: jeg har valgt ut hardisk-kabinett med ekstern strømmforsyning og usb 2.0 grensesnitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nøtt til og sørge for att begge deler bruker sata til overføring og at de begge 2 er 3,5" eller 2,5":)og viss pcen din støtter esata vill eg anbefale deg og kjøpe et kabinett som gjør det å:)

Skrevet (endret)
Du er nøtt til og sørge for att begge deler bruker sata til overføring og at de begge 2 er 3,5" eller 2,5":)og viss pcen din støtter esata vill eg anbefale deg og kjøpe et kabinett som gjør det å:)

begge er 3,5" pcen har ikke e-sata

var allerede klar over det, men tusen takk uansett

det med å annbefale et kabinett som har e-sata fremfor usb 2.0 eller FW kommer jo helt ann på pris, folk betaler ikke 300kroner ekstra for å få opp farten til det dobbelte når man kun tar backup en gang i uka og somregel omm natta (gjelder iverfall meg). men for folk som bruker den til andre ting, kann det vere veldig praktisk :thumbup:

Endret av martin91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...