Gå til innhold

Guitar Hero III Legends of Rock uten gitar?


DemoNsouL

Anbefalte innlegg

Hei, bestilte meg PS3 og Aerosmith bundle (altså med gitar) i går, og har funnet ut at jeg skal ha meg Legends of Rock også, men klarer ikke finne den uten gitar (ser ikke at det er no vits å ha 2 gitarer.. ennå hvertfall). Noen som veit hvor, eller om det i det hele tatt går ann å få tak i Legends of Rock uten gitar?

 

Hadde jeg visst at det skulle være så problematisk å finne Legends of Rock uten gitar skulle jeg tatt Aerosmith uten og Legends MED gitar :)

Endret av DemoNsouL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

haha! Legendary!

Jeg skulle akkuratt til å åpne ett slikt emne selv! Kjøpte meg Rock band, og hatet gitaren.. derfor kjøpte jeg meg 2stk nyko gitarer fordi jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg GH3 senere, men det viste seg å være umulig!

 

Dersom noen eventuelt har lyst på en ekstra gitar, så kan de sende meg en PM, så kan vi ordne en deal.. :p

Lenke til kommentar
Hm, har da sett spillet i alle butikker som solgte hele GH3-pakken..Free record shop, spaceworld, gamestop osv.

Til og med på Elkjøp har jeg sett bare spillet uten gitaren.

 

Sikker på at dette ikke var til PS2 eller 360? For jeg har spurt rundt på en del steder, og ingen har hatt det inne.. Men, man finner alt på ebay! Må bare få selgeren til å skrive ned verdien ett par dollar (mva tull), så får jeg det for 250 inkl frakt.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...