Gå til innhold

NPG

Lufen

Anbefalte innlegg

Skrevet

siden det ikke gårann å ha et demokrati med et parti så ....

men uandett så er det noe som heter "noe med mange parti som lage en regjering "... vel .. jeg er 1337 ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm.. er det plass til meg i det partiet? jeg vil gjerne bli "flame-minister" som da har som oppgave å skape frykt i alle som prøver seg på noe spikk. :woot:

Skrevet
Sånne som deg _får_ faktisk 100mbit (jeg skal sågar la BjaA regjere over deg). :D

"Sånne som deg" er ett uttryk som Hitler ville ha brukt. Forventer ikke generalisering av en måte å være på i dagens samfunn sosohal.

Kan vi ikke heller ta det som er reelt. Modene styrer alt? Vanlig brukere er slaver :D

Skrevet
Sånne som deg _får_ faktisk 100mbit (jeg skal sågar la BjaA regjere over deg). :D

"Sånne som deg" er ett uttryk som Hitler ville ha brukt. Forventer ikke generalisering av en måte å være på i dagens samfunn sosohal.

Kan vi ikke heller ta det som er reelt. Modene styrer alt? Vanlig brukere er slaver :D

Vel, dette blir et samfunn hvor n00bz og kverulanter (untatt meg) blir slått hardt ned på. Enten ber du om unnskyldning, eller så lar jeg bjaa mde 64k, regjere over deg med 33k.

Skrevet
Kultur, om ikke musikk, kan du få være. :)

Ok dah...kan arrangere noen konserter oxo dah... :roll:

:wink:

Ja, og selvsagt må du distrubiere (elns) masse ulovlige MP3's.

Skrevet

Echtelion: Jeg hadde planer om å levere søknad for kulturminister-vervet, men samma det...

Sørg for å tillate alle former for musikkopiering. Oss musikere får inn mest penger på spillejobber.

Og gi meg gjerne en gig eller tre. Landet må fores med mest mulig ordentlig musikk, slik at dunk-dunk og listepop vil dø ut :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...