Gå til innhold

BK: Mus på hytta

araziel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilde jeg tok samme dag som det fuglebildet jeg har posta her tidligere. Mitt andre forsøk på å aktivt bruke DOF til noe. Grunnen til at jeg kom på tett innpå er at modern insisterer på å mate alt av småkryp rundt hytta :p

post-52433-1219587404_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg syns bildet er flott, men ville vært bedre dersom musen så mot kameraet :wee:

Hihi, har noen flere, men synes det der var litt morsomt. Minner meg om meercat manor.

Den var dessverre noe uvillig til å lytte på fotografen ;)

post-52433-1219588164_thumb.jpgpost-52433-1219588159_thumb.jpg

Skrevet (endret)

Dette likte jeg veldig godt!

Liker måten musa titter opp på. Tror faktisk det ikke hadde blitt bedre om den hadde sett på deg.

Endret av Jacobs1k
Skrevet

At musen ikke ser mot fotografen gjør da ingenting. Det er jo nettopp det morsomme, musen titter opp og ser seg rundt før den legger på sprang. Fint bilde. Men (slakt meg gjerne om jeg tar feil) ligger fokusen på den aller nærmeste delen av gresset? Jeg synes det ser skarpere ut enn selve musen.

Skrevet
At musen ikke ser mot fotografen gjør da ingenting. Det er jo nettopp det morsomme, musen titter opp og ser seg rundt før den legger på sprang. Fint bilde. Men (slakt meg gjerne om jeg tar feil) ligger fokusen på den aller nærmeste delen av gresset? Jeg synes det ser skarpere ut enn selve musen.

Japp, har irritert meg over det selv. Som sagt et av mine første to DoF forsøk så jeg er i grunn ganske fornøyd, men det er ikke perfekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...