Gå til innhold

Har R600 et veldig stort minne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke en fargeskjermsmobil og har jo heller ikke java så minne er jo ikke det viktigste. Eneste du trenger minne til er kalenderen og andre småting......

Dvs. at 1MB ville være unødvendig.

Skrevet

den har INGENTING i forhold til R600 så vil tro at den har en 10KB eller lignende. Kan jo heller ikke ta meldinger, så minnet er nok minimalt.

Litt rart at folk fortsatt kjøper 3310 når man har alternativer som R600!!

Skrevet

Snakka med en gutt i går kveld, kan hadde landet oppå 3310-en sin. Jeg spurte han om hvilken telefon han skulle kjøpe nå da, og da svarte han: "En konge en" "Ka slags da?" spurte jeg. "Slik så i hadde, 3310" fikk jeg til svar da. Men men, han er jo bare ti år, så man kan vel ikke forvente så mye heller da...

Skrevet

Hah, han jeg snakka med kan ikke stave ordet estetikk, noe du gjorde i en av alle de spammepostene dine. Kan du si navnet ditt forresten? Går greit med bare fornavn...

Skrevet

Litt rart at folk fortsatt kjøper 3310 når man har alternativer som R600!!

nei, egentlig ikke. sender du mer enn én melding i måneden, ville jeg heller tatt 33xx istedetfor r600 any day. r600 er en møkkatelefon uten like.

Skrevet

Selv gikk jeg ifra r600 til t200....

det var litt bedre, med tanke på sms, men ellers så var r600 litt bedre...ikke no big forskjell da, men jeg ville satsa på t100 viss jeg var deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...