Gå til innhold

Hvilken mobil fungerer godt med Skype?


Jossva

Anbefalte innlegg

Min gamle tlf er på vei i søpla og jeg trenger en ny snart. Jeg skal ringe endel til utlandet, nærmere bestemt Sveits siden jeg har familie der. Tenkte på å redusere tlf utgiftene endel og har sett at det finnes programmer som Skype som lar deg ringe gratis til f.eks. andre som også bruker samme app. Har erfaringer med programmet men kun på vanlig computer. Lurer på om det er noen som har erfaringer med å ringe med bruk av Skype fra mobiltelefon? Har hørt at Skype skal la seg innstallere på stort sett all såkalte smartphones som betyr mer eller mindre de som har 3G? Er litt forvirret her.

 

Grunnen til at jeg tenker wifi er fordi jeg stort sett befinner meg i et eller annet w-lan hele tiden. Både hjemme og på jobb.

 

Hvilken tlf skal jeg velge?

 

Har sett på N82 og den kommende SE C905 (4.kvartal -08) ....og det finnes etterhvert mange flere..

Endret av Jossva
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk tips om at f.eks. Nokia N82 skal fungere med Skype. Noen som har prøvd dette?

Installerte Skype på min N82 for noen uker siden, men avinstallerte det fort siden det ikke var helt hva jeg var på utkikk etter. Hvis jeg ikke husker helt feil, så vil en samtale du gjør fra Skype-applikasjonen bare starte en vanlig samtale som du betaler vanlig ringepris for. Muligens slipper du unna med innenlandstakst, jeg husker ikke helt.

 

Jeg fant uansett ut at Fring passet mitt behov bedre, men har heller ikke brukt det noe særlig og har ikke full oversikt over hvilke muligheter det gir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...