Gå til innhold

Ønsker dere jobb offshore


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen mitt navn er Vidar jeg er daglig leder for firma www.offshore1.no Jeg råder alle som vill ha jobb offshore om å sende sin cv til [email protected] Grunnen til at dere burde det, er fordi at vi har kontakt med samtlige selskap innenfor bransjen. Og fortiden trenger man mange forskjellige kandidater i ulike stillinger.

Har dere spørsmål om hva salgs type kurser dere trenger for å komme dere offshore finner dere informasjon om dette på www.offshore1.no. Hvis dere føler at det mangler noe på siden vår, så hadde det vært fint om dere kunne sende en mail på dette.

 

Med vennlig hilsen

 

Vidar

post-157422-1219508275.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Ser dere etter Automatikerlærlinger? Før het det Automatikkmekaniker, men etter den nye reformen som er i år, så er det kun automatikere, og vi går ut som lærling til sommeren.

Det er flere en min klasse som ønsker oss Offshore også ser jeg :).

 

Er det egentlig mange som går VG3 Automasjon, og skal ut i lære 09/10? Ser ikke ut til at det er noen særlig populær linje akkurat, da kun fåtallet vet hva Automasjon er.

Klassen min består av 11/12(usikker på om en har sluttet) elever bare. Vi er alle 90-modeller og de fleste av oss ønsker seg nok Offshore iløpet av neste år. Men når det er snakk om vår mulighet til å komme på sokkelen, så er den nok veldig liten, med tanke på at vår faggruppe er ganske så liten og ny.

 

Ja, ble en del piss her.. men håper noen skjønte det da ;)

Lenke til kommentar
Ser dere etter Automatikerlærlinger? Før het det Automatikkmekaniker, men etter den nye reformen som er i år, så er det kun automatikere, og vi går ut som lærling til sommeren.

Det er flere en min klasse som ønsker oss Offshore også ser jeg :).

 

Er det egentlig mange som går VG3 Automasjon, og skal ut i lære 09/10? Ser ikke ut til at det er noen særlig populær linje akkurat, da kun fåtallet vet hva Automasjon er.

Klassen min består av 11/12(usikker på om en har sluttet) elever bare. Vi er alle 90-modeller og de fleste av oss ønsker seg nok Offshore iløpet av neste år. Men når det er snakk om vår mulighet til å komme på sokkelen, så er den nok veldig liten, med tanke på at vår faggruppe er ganske så liten og ny.

 

Ja, ble en del piss her.. men håper noen skjønte det da ;)

Vel, nordsjøen er "full" av automatikere, så jeg skjønner ikke helt hva du vil frem til....?

Er litt usikker på hva automatikkmekaniker er. Er utdannelsen din elektro eller mekanisk basert?

 

Jeg jobber nemlig selv som elektro-automasjonstekniker på norsk sokkel. Og rene automatikere finnes både på faste og flytende installasjoner, både hos operatørene, boring og serviceselskap.

 

Dessuten så er mulighetene gode for å få jobb offshore for tiden. Vil anbefale deg å ta kontakt med et av operatørselskapene, fortrinnsvis StatoilHydro, for å høre om mulighetene.

Og det ville jeg gjort allerede nå. Vær tidlig ute, og vær på hugget!

 

Lykke til :thumbup:

Endret av krf
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...