Gå til innhold

BK: Fra Frognerparken

gregor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er vinkelen som gjør at det oppleves litt skeivt, og ikke at det faktisk er skeivt. Uansett gjør det ikke så mye synes jeg. Det er ikke noe spesielt med bildet, men i en serie eller en annen kontekst vil det kunne gjøre seg bra.

Skrevet

Tatt med Nikon Coolpix L4 ifølge exifen.

Dette bildet gir meg veldig lite. Føler det er et ganske tilfeldig snapshot med et kamera som ikke ga et optimalt resultat.

Skrevet

Hmm, minner meg litt om de to innerste jekslene mine før siste runde hos tannlegen...

Ellers er det litt kult også. Det har et litt ujålete, harry preg over seg. Der bildekvaliteten er med på å forsterke komposisjonen i bildet. (og vice-versa).

Skrevet

Enig i at det er ujålete, og jeg synes ikke at den tekniske kvaliteten trekker bildet ned. Det er i alle fall ikke vanskelig å vurderer det på grunn av den tekniske kvaliteten, for så utrolig ille er det ikke.

Skrevet

Vel. jeg likte nå engang dette bildet selv. Det var preget av at jeg hadde lest endel evolusjonsteorier. Som alle vet stammer vi opprinnelig fra svampen. Vi har gått en lang veg siden det...

gregor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...