Sjokoladefisk Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Noen bra guild for voksne spillere på karak 8peaks, som jeg kan søke om å bli med i? Full flex er en norsk guild med flere folk fra Gamer.no Ellers er The black company bra, er selv med der.
Bulletus Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Deven dagens patch gjorde susen, smoothere å spille nå hvertfall hos meg, ting glir lettere.
flakken Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 :x Bestilte WAR fra EA Store og brukte paypal, det ble trekt penger fra kortet, og nå mottar jeg mail om at "Takk for at du bestilte fra Electronic Arts BV. Du valgte å betale via PayPal. Vi har ikke mottatt melding om betalingen din. " Hva i huleste gjør man da?
Bulletus Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 :x Bestilte WAR fra EA Store og brukte paypal, det ble trekt penger fra kortet, og nå mottar jeg mail om at "Takk for at du bestilte fra Electronic Arts BV. Du valgte å betale via PayPal. Vi har ikke mottatt melding om betalingen din. " Hva i huleste gjør man da? Ha litt tålmodighet Ting tar tid med EA.
Awsm Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 (endret) Har samme problem som han ovenfor. Helvette. Noen som vet råd? Endret 17. september 2008 av Frozt
jvik Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Ringte nettopp en lokal butikk og de fortalte meg at leveransen på warhammer ikke ville være tilgjengelig i Norske butikker før på Fredag (første parti kommer da). Er det noe sted online du kan få kjøpt cd-key, og er det noe torrent på selve klienten?
Silchas Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Ringte nettopp en lokal butikk og de fortalte meg at leveransen på warhammer ikke ville være tilgjengelig i Norske butikker før på Fredag (første parti kommer da). Er det noe sted online du kan få kjøpt cd-key, og er det noe torrent på selve klienten? http://eastore.ea.com/store/eaemea/no_NO/D...uctID.106719600
jvik Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Er det bare å laste ned selve klienten, eller er det slik at jeg må fra nå av launche spillet via noe EA greier? Noen som har erfaring med dette?
Grimrevenger Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Den patcher seg selv ja Du må registrere codene her http://www.war-europe.com/#/activation/?lang=en ingen av kodene mine ble godtatt der, vet ikke helt hvorfor, opplåsningsnøkkelen til spillet funka ikke, og keyen til in-game itmes ble registert, men så fikk jeg mail om at ikke det funka heller... grusomt irriterende... Du må bruke "head-start" coden først, etter på det kan du bruke "in-game item" coden men vist du ikkje har "head-start" coden må du vente til imorgen da "game" coden vil virke jeg vet at jeg skal ha early accses (det står det i allefall på bestillingen min) men har bare fått en Key til selve spillet og in game items.. mulig at jeg egentlig skal få en mail eller noe sånt med early accses keyen? men uansett så forklarer det ikke hvorfor ikke EA download manager vil la meg laste ned spillet? Laster ned betaen nå og har tenkt og patche den så det ihvertfall er klart til i morgen.. er det flere nå, eller er det fremedels bare jeg som har den "Grå" pila på EA downloaderen som jeg venter på at skal bli grønn?
Silchas Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 (endret) Er det bare å laste ned selve klienten, eller er det slik at jeg må fra nå av launche spillet via noe EA greier? Noen som har erfaring med dette? Bruker vel den samme clienten som alle andre så vidt jeg vet. EA store har også fått inn flere headstart nøkler, så er du rask så kan du spille så fort du er ferdig å laste ned. Endret 17. september 2008 av Larzie
tommentmn Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 men likevel får jeg ingen headstartkey eller bonusitemkey.. those bastards!
zoby Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 En kompis av meg ahr ikke fått key fra EA-store enda, og han bestilte for noen dager siden. Så jeg ringte dem netopp, og spurte dem hva som skjedde. De sa de ikke får keys fra GOA, og eneste kommunikasjonen de har er Email, fordi GOA ikke har noe telefon nummer. Så de som ikek har fått key fra EA, kan enten få pengene tilbake, eller vente leeeeenge. glhf
tommentmn Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 har heldigvis fått selve spillkoden da, så får hvertfall spilt spillet ved release, så må ikke vente så lenge at jeg tar skade av det hvertfall men skulle likevel fått bonusitem though.. :\
Sjokoladefisk Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Til dere som vil ha guild på Karak eight peaks : http://www.black-company.no/ Er en del norske der også.
Silchas Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Fikk akkurat tilsendt headstart key, så nå venter jeg bare på en mail med bekreftelse så jeg kan logge inn
zoby Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Siden jeg netopp fikk 3 PM's angående telefon nummeret til EA, så poster jeg det bare her. Ring og kjeft så mye dere vil 21 03 33 97
jvik Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Får ikke spilt før i morgen uansett grunnet jobb, men ville ha ting klart. Forstår jeg det riktig med at det bare er å kjøpe spillet via EA store (visa), så får jeg tilgang på både klient nedlasting samt cd-key på kontoa sia til EA store?
Gjest medlem-105082 Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 (endret) Absolutt Spill sendte min kopi nå. Gleder meg. Har lest denne tråden siden Open Beta, og gleder meg helt ufattelig mye. Endret 17. september 2008 av medlem-105082
jvik Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 (endret) Ringer EA nå... Skal høre om de har cd-keys eller ikke. OPPDATERING: Han på EA sa det kunne ta alt fra 12-14 timer før du mottar cd-key, og det var heller ingen garanti. Han sa det var 50/50 på at de som har bestilt spillet via EA store vil få en cd-key i løpet av dagen i dag og dagen i morgen. De har prøvd i flere dager å få kontakt med GOA, men der var det desverre ikke mye svar å få! Endret 17. september 2008 av jvik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå