Broseph Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Apprenticeship funker fett, jeg har prøvd det ut med SM-en min allerede. /lola deg med han i går, Tabentil heter han Vi grinder også lowbies i LotD, så det kunne du sikkert alltids, hehe. Jeg er destro på Norn, og det er også kjempegøy. Flere WBs i T2 klokka 10 om morgenen! Jeg har en Sorc (Word of Pain ftw) og en Chosen (Ravage ftw).
Uglegutt Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Apprenticeship funker fett, jeg har prøvd det ut med SM-en min allerede. /lola deg med han i går, Tabentil heter han Vi grinder også lowbies i LotD, så det kunne du sikkert alltids, hehe. Jeg er destro på Norn, og det er også kjempegøy. Flere WBs i T2 klokka 10 om morgenen! Jeg har en Sorc (Word of Pain ftw) og en Chosen (Ravage ftw). Kunne tenke meg å lage en SM. De er utrolig fete, gjerne en skikkelig DPS SM Ellers er det vel BW og/eller en healer av et slag (ikke WP). AMs er ganske kule (kan ikke måle seg med shammies vel og merke). Once a gobbo always a gobbo... til slutt: Da skal Tabentil slaktes ved neste anledning
gamer73 Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 Ser ut til at folk koser seg i WAR for tiden:) Masse prat på /advice chatten, som egentlig er blitt både advice og genereal chat:) Noe som jeg tror "folket" ville ha og endelig fulgte mythic opp:) Ser at det alltid er noen som skriker stop spam osv, men dette er jo bare fra grinebitere som ikke liker at folk prater..... Ihvertfall så føler jeg meg mye mindre "ensom" i WAR nå med denne hærlige chatten. Og det virker som om folk snakker mer om alt mulig selv i /region pvp chat osv...artig artig:) City siege....ja folk koser seg stort sett her og virker det som. Noen winer om AP regen nerf osv....men herregud..det går seg til det der:) Nå venter jeg bare spent på det WAR har trengt leeeenge. En oppussing av grafikk og småting...slik som gloom effekt, det å kunne sitte og gå osv...
Broseph Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 Ser at det alltid er noen som skriker stop spam osv, men dette er jo bare fra grinebitere som ikke liker at folk prater..... Bl.a. meg
gamer73 Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 ja, men du er hardcore WAR gamer....og dem whiner alltid:) law of nature:) hehe Og det er liksom helt greit at noen fokuserer og konser dønn på spillet:) Men dem aller fleste gjør det ikke hehe. Dem aller fleste bare koser seg:)
Soreng Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 Liker også at advice chatten har blitt noe mer enn bare advice. Var stille og kjedelig uten mens man venter på gud vet hva. Elsker alle som spør om hvordan man skrur den av i advice... Hadde kanskje greid seg med litt mer tid der da? Anyways, må si jeg liker forandringene dem gjør før tida. Kan virkelig forbedre seg en god del.
Broseph Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 Lol jeg tok 3 pots for å unngå å dø der i IC, fuck
Uglegutt Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Lol jeg tok 3 pots for å unngå å dø der i IC, fuck Det føltes godt å skyte deg i ryggen
kthjorpthjopøri Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 Whu-huu! fikk meg en Royal Crest i sta, Om jeg bare kunne fått den på Main`en min
Uglegutt Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 Whu-huu! fikk meg en Royal Crest i sta, Om jeg bare kunne fått den på Main`en min haha jaja, du får i det minste full annihilator eller no slikt for en royal
gamer73 Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Jeg har prøvd å finne en side som kan gi meg en oversikt over hvilke kombinasjoner man burde gå for når det komemr til LOTD ringer, halsbånd og kapper. Som WH så leste jeg et sted at man burde gå for jacal eller noe..også en med krokodille;) Noen av dere som har peil? EDIT: Kan virke som det er ganske få nordmenn som spilelr WAR egentlig. Jeg har personlig ikke møtt noen in-game. Men jeg vet jo dem finens hehe...for noen av dere på forumet her spilelr jo på Karak-Norn EU. Det virker som dem fleste er fra UK i måten dem ordlegger seg på. Endret 28. oktober 2009 av gamer73
Broseph Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg bruker også "mate", hvis det er det du tenker på Det er vanskelig å vite om de du spiller med er norske.
gamer73 Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 "mate" er vel ikke typisk britisk;) Jeg bruker jo "mate" selv og er laaaangt fra britisk;) joda om dem er norske, svenske, danske, polske (ok..her skjønner man fort at dem er polsk;) ) så er det ikek lett, men engelske skriver ofte på en særegen måte. Men men er nå blitt level 38 og rr38. Jeg ble faktisk rr38 mens jeg var level 37...ganske stilig Må si jeg gleder meg massivt til å kunne sitte og gå (neste patch...desember), samt gloom effekt som jeg håper blir bra...
Broseph Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Sant det, men jeg skjønner ikke hvordan briter skriver særegent Angående RP-emotes og gloom-effekt er det da virkelig ikke det WAR trenger mest. Folk setter seg fast over alt, vi har position-lag, dårlige servere, utviklere som virker som de er 13 år gamle og ubalanse. Hva kommer de med? Flere Live-Events! Du kan sitte! Oh la la! Ikke engang våpen-skins får noen forbedringer (alle våpen ser jo omtrent like ut).
gamer73 Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 vel...joda dem sliter med mye, men det tar ikke bort det fakta'et at WAR trenger å pyntes på. Husk at det er ikek alle som er så elitist som deg emoel;) For meg betyr "image" mer enn skill i et spill:) Hvorfor? Fordi jeg er veldig casual i spill:) Og WAR tjener penger på at folk spiller, derfor må dem også fore folk med dem dem vil ha...bedre looks og masse ting å gjøre... Nå forander dem jo på armor-looks snart da...og masse av dem looksa ser ganske bra ut. Våpen ser mye lik ut ja, men det skal nå sies...masse gode våpenskins der ute.
Uglegutt Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Tja, spørs hvor mange som ønsker å bruke T3 armor looks på Invader og DP gearet sitt. Jeg kommer ihvertfall ikke til å bytte inn mitt gear. Merket for første gang i går hvor sinnsvakt mye lag det fortsatt er når vi forsvarte Badmoon Hole mot order zergen. Ytelsesøkning meg i rumpa.. Har bare virket slik fordi vi har så lite folk på serveren. Sitte, gå og drite. Det bør være det siste de fikser. De har en "del" å hente på campaignen, klassebalanse osv osv først.
gamer73 Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Og der har vi "den andre" hardcoreren;) Har du sett det dem har gjort med darkpromise settet til WH? Sinnsykt stilig...untagen hatten da, men man kan bruke en annen hatt:) Og JODA..lag er myyyye bedre. Jeg merker det jo selv...mye bedre generell flyt i hele spillet...også i massiv rvr. Men riktignok, noen ganger lagger det fryktelig i massiv rvr...og da er det sant nok et serverproblem. Men det er IKKE lenger spillet i seg selv som gjør at det lagger her. Problemet før var spill lag pga dårlig og bugga coding. Nå er det omtrent bare serverlag igjen (når mange spillere er samlet på samme sted), akkurat som det fremdeles er serverlag i WOW. Tipepr server lag kan være vanskelig å fikse helt, men det er klart rom for å forbedre litt der. På Karak-Norn virker det tvert imot at det har blitt mer folk, enn når jeg begynte igjen med WAR for 2 mnd siden. Og la oss si det slik..er det klassebalanse i WOW? neppe...men dem "pusser" på mange ting selv om. Og med rette. Folk er jo storfornøyd over masse nye ting i WOW. Tror mange er glade for alt nytt i WAR.
Uglegutt Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Er ikke spesielt hardcore, har bare spilt en dstund lengre enn deg. Årsaken til at det er flere folk på Norn er at de har merget servere. Tidligere var Karak Eight Peaks og Eltharion de klart største serverene. De er drept av ubalansert end game content. Fordi Mythic av en eller annen årsak ikke skjønte at systemet slik det er i dag favoriserer den dominante faksjonen. Eneste måten det blir balansert på i dag er når spillere fra den dominante faksjonen slutter pga kjedsomhet. Det er jo ikke akkurat et sunnhetstegn. Dette fører til den andre måten ting kan bli balansert på, med server merges. Litt synd at de ikke klarer å gjennomføre det skikkelig heller, slik at de ender opp med å drepe destinasjons serverne. Det skjedde med DBM, KEP, Elth og nå ser det ut som om det skal skje med Azgal også.. hilsen mr positiv
Broseph Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Jævlig surt at Tzar ble downa i går, uten meg I tillegg driver de og skal liksom "ikke pushe IC" lenger :/
Uglegutt Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 (endret) Var noen bra fighter i Altdorf i går, så lenge man ikke går inn i de trange smuga der dere bomber alt det dere er gode for. Latterlig tråd startet av Lanister på WHA forresten Edit: "ikke pushe IC lenger" gjelder vel først og fremst for fire dager, sånn circa lockouten på kungen. Veldig edelt Endret 3. november 2009 av Uglegutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå