Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har i det siste prøvd en del klasser til rundt level 10. i scenarios.

mitt intrykk er att ranged dps-casters og healers er mye lettere å spille på alle måter, når det kommer til pvp. man dør jo absolutt hele tiden om man spiller som melee dps eller tank. spillte en rune priest og en magus til level 11 og 14. og døde max 1 gang pr scenario. mens som ironbreaker og marauder døde jeg fort 6-10 ganger. Svært demotiverende for meg som aller helst vil spille melee... fant også ut att jeg fikk 1/3 mere exp som ranged..

er dette noen som kommer seg etterhvert?

og en ting til. noe forslag til server. kan nevne att jeg liker att begge sidene vinner ganske 50/50 og hater å vente på scenarios.

Endret av neoman
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du liker Core servere er det vel Karak Eight Peaks eller Karak Norn som er å foretrekke, hvis du liker Open RVR servere er det bare Eltharion igjen. Tror de er forholdsvis like mtp aktivitet og realm balanse.

Spiller også en del tank i lavere tiers, og det som funker bra er å spille sammen med en annen tank og crossguarde hverandre. Topper som regel dps og kb i scenarioer. Ellers er det som regel en fordel å lage en premade der du har en healer i gruppen din.

Skrevet

Destro på Karak-Azgal er ftw :D Balansert er den også, RvR & oRvR helt til klokka 4ish :)

om du skal begynne der, si fra, vil lage alt :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja det har vært bra de siste dagene, faktisk så bra at jeg skal subbe en måned til. Hadde egentlig stoppet den. Vittig med KV for noen dager siden da Order hadde tatt Fell Landing og vi hadde tatt Reikwald. 159 Order forsvarte Karak Drengi mens 166 Destro angrep. Det resulterte selvfølgelig i serverkrasj...

Hvilken renown rank er du forresten nå? Fikk endelig grinda meg til rr65 i går, slik at jeg får benyttet WL gloves. 38% base crit nå :) 68% crit når "pick your own size" tactic'en proccer.

Hadde noen helt syke scenarios i går, tre SHs, to healere og en tank. Vi fikk mellom tre og ti tusen renown per scenario, og det med relativt høye renownranks selv. Var moro.

Nerf Engineers MOAR forresten. Har ikke sjangs mot deg 1on1. Så var det selfølgelig en lowbie SW som måtte fyre av et par skudd utenfor DB i Praag i går.. Grr

Skrevet

Det er da bildet er fra, selv om det ble tatt senere på kvelden, etter crashen. Det var godt kladdeføre da destro pusha for lord ja :D

Jeg er 59, har hatt ganske mye bortetid i ferien, regner med å komme meg til 60 i løpet av de neste dagene. Har joina Death Company nå, så nå er det mye lettere for meg å spille (mange flere folk). Synd med Nagarythe, forresten. Nice med WL, har nettopp begynt å kjøpe meg deler. 68% crit er ikke så dumt :D

10k rr som SH? Shiiiit.

Haha, jeg går for deg med en gang jeg ser deg, om du så står rett ved healers :D

Skrevet

Death Company er bra, et av fem gode guilds på Order siden synes jeg.

Har spilt litt sammen med Greenpeace WBs i det siste, er gøy å være med i en full WB som er koordinert igjen, slik det var da jeg joinet NC. Greenpeace var jo et skjellsord tidligere, men ser ut til å være eneste alternativ hos Destro. Blir uansett i NC til over sommeren, i tilfelle aktiviteten skulle ta seg opp igjen.

Har utviklet seg et veldig usunt "tunnelvision syndrome" hos meg også ja, det går jo som regel aldri bra. Eneste jeg har værre tunnelvision mot er SWen Mokah som ALLTID slakter meg med Festering Arrow som critter for 4500+.. Så har han ALLTID masse healere med seg. Kjenner jeg blir sur bare jeg tenker på det. Gimped class in my arse.

Skrevet

Jeg har spilt WoW i en god tid nå, men skal prøve meg på en liten WAR trial for a se hvordan det er å leve livet i et annet MMO. Har spilt mage (dps caster) i WoW hele min spilletid, og har tittet litt på Dark Elf Sorceress nå.

Hvordan er den klassen for noen som er ny i spillet? Har alltid kost meg stort som caster, så er det jeg sikter på her også.

Er det noen servere som anbefales å prøve seg på av folk her på forumet forresten?

Gjest Bruker-127711
Skrevet
Jeg har spilt WoW i en god tid nå, men skal prøve meg på en liten WAR trial for a se hvordan det er å leve livet i et annet MMO. Har spilt mage (dps caster) i WoW hele min spilletid, og har tittet litt på Dark Elf Sorceress nå.

Hvordan er den klassen for noen som er ny i spillet? Har alltid kost meg stort som caster, så er det jeg sikter på her også.

Er det noen servere som anbefales å prøve seg på av folk her på forumet forresten?

Ganske noyaktig det jeg kom hit for aa sporre om. Laster ned trial for aa teste ut, blir spennende.

Skrevet

Håper dere liker spillet! Eltharion er en veldig bra server, selv om vi har hatt litt frafall i toppsjiktet i det siste klarer vi å holde koken (bortsett fra i går, hysssssj). Eltharion er også den eneste open RvR-serveren. Ser fram til å banke (med) dere! Bare å kontakte meg ig hvis dere velger Order på Eltharion :)

Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)

Digget spillet, rått og rått. Skal begynne å spille det, men det blir ikke før i oktober en tid, når vi får fibernettet på plass.

Spiller gjerne på Eltharion, men jeg må spille Chaos, Dark Elf Sorcserer var awesome.

Edit: Hvis ikke Order har noe som er veldig likt.

Endret av Bruker-127711
Skrevet
Digget spillet, rått og rått. Skal begynne å spille det, men det blir ikke før i oktober en tid, når vi får fibernettet på plass.

Spiller gjerne på Eltharion, men jeg må spille Chaos, Dark Elf Sorcserer var awesome.

Edit: Hvis ikke Order har noe som er veldig likt.

Brigthwizard - sorc

Witch hunter - Witch elf

Men om du skulle finne på og spille order kan jeg varmt anbefale engineer. er ikke noe som er så gøy som tettpakket ny rezet desto og napalm + hail of doom

Skrevet
hehe. Fikk utjevnet litt killingblows :D

Hehe ja, var litt uheldig der. Vi skulle hoppe ned på siden i det dere gikk inn og ta healers og casters bakfra, men vi ble spotta (funka senere!:D). Men jeg synes vi gjør en god jobb, det er tydeligvis ikke fler enn Death Company og til dels Bohemia som gjør motstand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...