Gå til innhold

Data/elektro butikker i usa : nettshop og vanlige butikker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært noen turer i USA nå og jeg bruker å stikke innom Fry's Electronics. Er som Elkjøp omtrent, selger alt.

 

Dem har forøvrig nettbutikk: www.frys.com men ofte har de masse tilbud i butikkene som ikke er oppført på nettet. Butikkene i Las Vegas og Dallas/Texas er riiiimelig store.. :)

Lenke til kommentar
Har vært noen turer i USA nå og jeg bruker å stikke innom Fry's Electronics. Er som Elkjøp omtrent, selger alt.

 

Dem har forøvrig nettbutikk: www.frys.com men ofte har de masse tilbud i butikkene som ikke er oppført på nettet. Butikkene i Las Vegas og Dallas/Texas er riiiimelig store.. :)

 

 

Sweet, for jeg skal til Houston i texas...

takk for hjelpen , håper jeg finner masse kult:D:D

Lenke til kommentar
Har vært noen turer i USA nå og jeg bruker å stikke innom Fry's Electronics. Er som Elkjøp omtrent, selger alt.

 

Dem har forøvrig nettbutikk: www.frys.com men ofte har de masse tilbud i butikkene som ikke er oppført på nettet. Butikkene i Las Vegas og Dallas/Texas er riiiimelig store.. :)

 

Å sammenligne Fry's med Elkjøp er vel litt å ta i spørr du meg. Frys er favorittbutikken min i USA, har vært innom en del butikker i CA og Nevada.

Fry's er mer som en webbutikk, hvor du faktisk kan gå å plukke hovedkort, cpu'er og skjermkort selv.

Skal du ha en Elkjøp-butikk, se etter Circuit City eller Best Buy ;) De kan ofte ha gode tilbud på PSP'er o.l på f.eks Wal-Mart, Target eller Costco. Men, det er litt mer 'alt-mulig' butikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...