Gå til innhold

Temafest: Navn, trenger forslag :P


Drunk_Panda

Anbefalte innlegg

Jeg skal på Temadag fest på lørdag, og folk skal kle seg ut som et eller annet på forbokstaven i navnet deres. I mitt tilfelle er dette en "N"

 

Kan også nevne at 80% av de som kommer er jenter, så helst litt fengende og originalt bør det være :)

 

Hadde jeg bare hatt G som første bokstav; Gynekolog :D

 

Takk for alle innspill

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nerd (av den overdrevne typen) ville jo være morsomt. Eller har du noen forslag som

 

Nordmann

Narkolanger

Nasjonalist

Naturkrefter

Navle

Naturverner

Nazist (Blir kanskje ikke festens mest populære ^^)

Nettleser (Nerdefaktor igjen)

Nintendo Entertainment System (NES)

Nonne

Note (Som i musikk)

Nummerskilt

Nøtt

Nødutgang (Hvite klær og grønne lys rundt kroppen?, eventuelt stifte grønt papir rundt kroppen)

Nålepute

 

Det jeg kunne finne etter å ha bladd litt i norsk-engelsk-ordboken min. ^^

Lenke til kommentar

det er greitt nok at ein kan forkusere på å ha det gøy når ein skal på fest, men eg vil oppfordre deg til å kjøre ei grøn linje - Det vil seie, vere miljøvennleg. Hugse å kjeldesortere alt du kastar, og drikke frå store flaskar (det er meir miljøvennleg enn å drikkje frå mange få).

 

eg vil oppfordre deg og til å kle deg ut som for eksempel Natt, då kan du berre bruke noken svarte klede du har, så du slepp å kjøpe nye.

Lenke til kommentar
Har også temafest; Eventyr og tegneseriefigur.

 

help?

Kle deg ut som Calvin i Calvin and Hobbes (Tommy i Tommy og Tigern). Trenger du bare svart bukse og grønn/gul-stripete t-skjorte og litt voks. Ellers har du jo Tommys to alterego Supper-Tommy (Stupendous Man) og Spaceman Spiff. Om ingen av disse faller i smak vet jeg ikke. XP

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...