FenrisC0de Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Synes Lost Odyssey var bra, men en del større irritasjonsmomenter var det dog.. Abilities som blind og andre som påfører poison, og liknende, har du ingen mulighet til å vite hvem det fungerer på! I tillegg kan det bli litt frustrerende at du blir angrepet tilsynelatende tilfeldig, slik at du du ender stort sett med å spurte gjennom levlene for å unngå flest mulige kamper
Snauskalle Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 (endret) "Få deg et liv og slutt med avhengighetsdannende rollespill" har fått ganske bra kritikk Funket bra for meg vaffal Endret 9. oktober 2008 av Snauskalle
Dzeko Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 "Få deg et liv og slutt med avhengighetsdannende rollespill" har fått ganske bra kritikk Funket bra for meg vaffal "Ikke lek Dr.Phil, det passer deg ikke", tror jeg du hadde likt =)
Hypex Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Sacred 2 er noe å se frem til. The elder scrolls serien, og The Witcher.
Snauskalle Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 (endret) "Få deg et liv og slutt med avhengighetsdannende rollespill" har fått ganske bra kritikk Funket bra for meg vaffal "Ikke lek Dr.Phil, det passer deg ikke", tror jeg du hadde likt =) Næh, har prøvd, det var dritkjedelig. Endret 9. oktober 2008 av Snauskalle
vikingkylling Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 "Få deg et liv og slutt med avhengighetsdannende rollespill" har fått ganske bra kritikk Funket bra for meg vaffal Jeg venter på patchen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå