Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

" Trekke tilbake penis" ?


Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_vask_*

Kva mener man når man skal "trekke tilbake penis og vaske den", vill det si man skal dra skinnet langt tilbake? så vaske inni den på det Lilla / Røde..

 

- Gutt 14

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kva mener man når man skal "trekke tilbake penis og vaske den", vill det si man skal dra skinnet langt tilbake? så vaske inni den på det Lilla / Røde..

 

- Gutt 14

 

Det er ikke penis man skal trekke tilbake, det er forhuden. Og hvis du med "det lilla/røde" mener penishodet og området under det, så har du forstått det korrekt.

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter
Kva mener man når man skal "trekke tilbake penis og vaske den", vill det si man skal dra skinnet langt tilbake? så vaske inni den på det Lilla / Røde..

 

- Gutt 14

 

Det er ikke penis man skal trekke tilbake, det er forhuden. Og hvis du med "det lilla/røde" mener penishodet og området under det, så har du forstått det korrekt.

 

Altså det er noe jeg ikke forstår, altså høres jævla smertefullt ut å dra forhuden langt tilbake og vaske det røde/lilla med såpe , det er vell ikke mye det er snakk om man skal dra tilbake? alt jeg pleier å gjør er å vaske penisen med såpe pleier ikke å vaske det røde/lilla som er inni.. bare skinnet altså er det uhygenisk?

[ Hat aldri hattt noen plager så jeg vasker penisen riktig da vell? ]

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Det røde/lilla jeg tenker på er når man drar tilbake forhuden og når man tar på det er det vondt, det er ikke man skal vaske vel? Det høres ut som et rent helvete. Hvis man F:EKS vasker penis stiv, vasker man da det man skal vaske? er ganske ny på dette....

 

Vill ha raske svar!!

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Du skal vaske glans, ja. Det er likegyldig om du vasker den stiv eller slapp. I begynnelsen er penishodet veldig følsomt, så da kan bare den minste berøring være et sant helvete. Dette går derimot over etter hvert.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Dette kan dere seriøst ikke mene.. Jeg er 14 år og har aldri gjort dette og aldri hatt noe plage, Er dette sånn basic penis wash som man lærer når man er 4-6 år?

 

Når jeg vasker penisen, vasker jeg ALT som er hud farge og på tuppen grundig ikke noe mer, er dette unormalt? Jeg klarer bare rett og slett ikke og dra forhuden 2-3 cm ned til rota av penisen, forstår ikke hvordan det er mulig , den "hud-tråden" som gjør sånn skinnet henger fast ryker vell da? Det må være noe jeg missforstår her..

 

please svar hurtig begyner å bli bekymmra

Lenke til kommentar

Jeg går ikke til legen med dette, har alltid trodd at hvis man har "nisselue" så har man ikke trang forhud.. Klarer å dra 1 cm bak men ikke mer en det. Men hvordan skal jeg vaske penisen min da, skal jeg bare forsette slik jeg alltid har gjort da?

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Altså jeg kan sikkert dra den tilbake, men tørr ikke men da ryker vel den tråden?

 

Altså har ikke noe smerter når jeg har stå alltid trodd jeg har langforhud.. Hva kan legen gjør da?

Endret av Skagen
Flettet to innlegg.
Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter
"Tråden" ryker ikke...... den tåler det meste.

 

Les disse, så blir du litt klokere.

 

http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.1946709

 

http://www.ung.no/oss/helse/6026.html

 

Vel hva menes med "Hvis forhuden er for trang er det vanskelig å dra den tilbake. Dette kan gi problemer ved vannlating, og det er vanlig å få hyppige infeksjoner"

 

Altså min penis har aldri vært øm har aldri hatt smerter er bare vondt å dra den tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...