Dopeem Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Jeg er en cheater. Jeg liker og bruke koder på spill. Oblivion er et langt bra spill. Men så vil jeg bare bruke koder. Men det som er et problem er at jeg har lastet ned ring of console, oblivion mod manager, og noe anet som jeg ikke husker navnet på. Og jeg får enda ikke åpnet konsollen slik at jeg kan skrive inn koder. Hva er problemet? Det gikk på dataen min ( Asus windows vista ) før den ble restarta. Men nå virker det ikke lengre. VÆR SÅ SNILL OG SVAR.
Ferchie Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Reinstaller Oblivion og la være å laste ned mods i hytt og pine. PS: ødelegger ikke cheating litt for spillegleden din?
Zimon Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Enig med andre. Cheat ødelegger spillgleden. Klart om det er en "boss(i ett eller annet spill)" som du har prøvd å ta 50 ganger, men ikke klart. Så kan man cheate seg forbi den bossen og deretter deaktivisere cheat. Men allikevell så vil man ikke ha samme følelsen for ett godt spill om man jukser på ett greit nok grunnlag. Cheats er ikke veien å spille IMHO. Ødelegge Oblivion med slikt også da. *sukk*
Ferchie Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Nei, jeg cheater ikke. Selv om jeg sliter med en boss så får jeg enda større glede når jeg endelig tar den. Jeg cheater kun når jeg har spilt et spilt rundt, men da har spillet en tendens til å bli fort kjedelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå