Gå til innhold

Synke Nokia 5310 med Thunderbird?


Shonah

Anbefalte innlegg

Heisan.

 

 

Noen som vet om program(er) som som kan brukes til å synke Nokia 5310 med

Mozilla Thunderbird? Andre modeller og for den saks skyld. Det jeg er interesser i å synke er kontakter og kalender, Jeg har Nokia Suite installert, og Lightning kalender plug-in til Thunderbird. Jeg vet at dette går i Outlook...men jeg bruker som sakt Thunderbird.

 

Takknemlig for alle svar.

 

 

 

Shonah

Endret av Shonah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ser ikke ut som om 5310 ikke støtter Active synch. Funka iallefall ikke selv om jeg lasta ned og installerte MS Active Synch. Jeg har sitter mange timer nå og benynner å få nok. Kanskje jeg går for Outlook kun til synking. Noen som hvet sikkert om 5310 kan synke med Outlook? Har siste versjon av Nokia Suite. Jeg har foreløpig ikke fått det til på broderens PC.

 

Her er et sitat:

"...These calendar entries can be synced with your desktop via PC Suite, enabling users to sync their Outlook appointments with the 5310. Apart from the Calendar, there is also a To-Do list, calculator, stop watch and a voice recorder as well.."

 

 

takker for svar..

Shonah

Lenke til kommentar
ser dårlig ut, nærmeste jeg har kommet er noksync, men den krever en eldre versjon av nokia pc suite og synker ikke kalenderen om jeg husker rett:

 

http://www.kaarposoft.dk/noksync/index.html

 

Man kan jo håpe på at Nokia skjerper seg og kommer med ordentlig programvare til PC, nå som de har kjøpt Trolltech.

 

Ja jeg testa ut nosync, som ikke funket med ny versjon..som du sier.

Men synking mot Outlook funker dessverre/heldigvis som en drøm ;-)

Jeg hadde håpet å slippe Outlook

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...