Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor ofte bør jeg og dama treffes?


Gjest Trådstarter

Anbefalte innlegg

Gjest Trådstarter

Ble i sommer sammen med ei fantastisk jente, var med henne nesten hver dag :love:

 

 

Men nå som skolen har startet igjen, så har det blitt mindre.. Har ikke vert med henne på 4 dager! :/

 

 

 

Hvor ofte bør vi treffes for at vi skal ha et godt forhold?

Hvor ofte er det normalt å være med kjæresten sin?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat det er det ikke noe fasit svar på gitt. Dere er med hverandre når dere har tid, men andre venner, familie, aktiviteter og lekser er også viktig :)

I perioder er dere kanskje med hverandre hver dag, andre bare 2-3 ganger i uken.

Dere kan ha et like godt forhold om dere ikke er med hverandre absolutt hver dag ;)

Lenke til kommentar

Det tror jeg kommer mye an på kjønnet. Gutter er som regel ikke så avhengig av intensiv besøking i den grad som jenter er.

 

Dette er også individuelt, men generelt sett er jenter mer avhengig av den hyppige kontakten og nærheten.

 

Jeg og kjæresten min møtes bare i helgene, men det funker for min del. For hennes del blir hun ganske lengtende etter kort tid.

Endret av Zaran
Lenke til kommentar

Det er kanskje litt viktig at dere lengter litt etter hverandre... Bare i helgene synes jeg funker bra. Selv om det blir litt savn.

 

Jeg og kjæresten min har møttes HVER ENESTE HELG, UAVBRUTT siden jula 2007.

Vi har også besøkt hverandre utenom, og særlig i sommerferien.

 

Jeg pleier som regel ikke å spørre om å møtes når jeg føler at jeg har vært litt påtrengende.

 

Det bør jo også spørres litt pent. "Har du lyst til å møtes snart? Eller senere hvis du ikke kan :)"

 

Sier hun at hun ikke kan, selv om det er lenge siden dere har møttes, så er det absolutt ingen grunn til å fortvile... Kan sikkert være litt vanskelig for noen. Merka det i starten, men man må ta til fornuften, og stoler man på henne vet man at hun ikke lyver om noe.

 

 

Det kommer jo også an på familien. Er de litt lei av meg nå?

Da venter jeg noen dager.

 

 

Kommer også an på andre ting da. Kan dere kjede dere sammen?

Kan dere sitte der uten å gjøre noe som helst? Kan hun gjøre noe hun har lyst til en stund, mens du gjør noe du har lyst til?

 

I såfall går det jo an å møtes ganske ofte.

 

F.eks når jeg har vært til kjæresten min en stund så pleier hun kanskje gå ned i kjellerstua å synge litt, mens jeg begynner å nerde foran PC'en.

 

Man trenger ikke å være 100% sammensveiset hele tiden.

 

Forskjellig fra forhold til forhold tenker jeg. :D

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Okai.

Da har jeg fått et lite innblikk i hvor ofte det er normalt å treffes.

 

Ble i sammen med hun for 3 uker siden, så er ganske nytt :)

 

 

 

 

Vet ikke hvorfor jeg tenker på at hun kanskje ikke liker meg lenger, det er bare teit å tenke slik.

*Tenk om hun gjør det slutt*

Tenker konstant på sånne ting :S

 

 

Men for 4 dager siden, så sa hun at hun bare ble gladere og gladere i meg :love:

Så hvorfor jeg tenker slik, vet jeg ikke...

Lenke til kommentar

Hehe, når dere er ny forelska så er det jo veldig fælt å være 10minutter uten hverandre :) husker det selv jeg. Hvor gammel er du?

Når jeg ble sammen med dama var jeg 19, vi var sammen stort sett hele dagene og hadde det kjempefint. Dette varierer nok fra person til person, men det er viktig å være litt fra hverandre slik at dere ikke går lei, i tillegg må dere ikke glemme at dere har andre venner. Glemmer dere de, kan det bli kjedelig i framtiden når det ikke er så morsomt å sitte sammen å glo på hverandre lengre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...