Golden-star Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Hei, jeg lurte på om det går ann å bruke to kontroller ps2 kontroller på ps3, hvis jeg da selvfølgelig har kjøpt overganger. Eller er det en maks? håper det gå noen mening
NorkaBorka Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Hei, jeg lurte på om det går ann å bruke to kontroller ps2 kontroller på ps3, hvis jeg da selvfølgelig har kjøpt overganger. Eller er det en maks? håper det gå noen mening Om du er ute etter å spare penger så sier jeg: GLEM DET! Hvorfor skulle du bruke en Ps2 kontroll på et ps3 når Sixaxis kontrollen er så mye bedre? Meningsløst mener jeg
Kris Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Hvis han har PS2 kontrollere fra før av er det jo greit å bruke de da. Jeg har ikke prøvd med to, så jeg vet ikke om det virker, men jeg anbefaler heller en Dualshock 3.
Golden-star Skrevet 20. august 2008 Forfatter Skrevet 20. august 2008 Har allerede to ps3 sixaxis kontroller. jeg ville hovedsakelig kjøpe det for å kunne bruke det de få gangene jeg skulle spille fire player, feks fifa uten å måtte betale 800.
Kris Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Tror det burde gå, for PS3en støtter opp til 7 kontrollere.
sedsberg Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Denne har jeg. Du kan vistnok bruke opp til 4 stk. på en PS3. Usikker på om det er i tillegg til de trådløse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå