Gå til innhold

Call of duty 4 lydproblem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Nå nettopp når jeg starta Call of duty 4 så la jeg merke til at lyden av meg selv ikke var der.. Jeg kan høre skudda til alle andre og alle andre lyder, men ikke mine egne skudd, skritt eller noe annet.. Jeg kan heller ikke høre lyden når jeg trykker inne på menyen.

Kan det ha noe med at jeg kjørte diskontroll, disk fragmentering og disk opprydding tidligere idag?

I tillegg installerte jeg den nyeste DirectX (10) og oppdaterte Realtek driveren, for å se om det hjalp mot en annen feil. (Iw3mp har et problem og må lukkes.) Jeg har prøvd å sette inn en mikrofon i pcen, men det hjalp ikke, så jeg installerte nye drivere. Fordi jeg har lest på noen andre sider at det også kunne hjelpe. (Leste på et innlegg lenger ned at det kunne hjelpe å bytte språk på steam, så jeg kommer til å prøve det.)

Også hadde jeg et "Notice. Server disconnected" problem, men det har jeg funnet ut at det er pga. nettet mitt ikke klarer å laste servere fort nok noen ganger. (Bruker trådløst)

Jeg kommer ikke til å reinstallere spillet før jeg har fått en måte som jeg slipper å starte på Rank 1 igjen.

Endret av Helnes
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

La merke til at jeg ikke hadde restarta pcen etter oppdatering av driver.. Skal teste om det er årsaken nå.

Redigering: Nå er det ingen lyd + at nå kom det sånn innloggingsboks når jeg starta pcen.

Redigering #2 Løste lyd problemet. Var Realtek audio manager som hadde satt instillingene tilbake til 2 høytalere, når jeg oppdaterte driveren.

Endret av Helnes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...