Gå til innhold

Trailer: FIFA 09


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette var vel strengt tatt ikke ingame.

 

Ikke for å være kritisk, men hvorfor viste de ManUtd, Chelsea og Arsenal, men ikke Liverpool?

Helt enig, når de først begynte burde de vise hele premier league.

 

Ikke helt hva jeg mente... Men som vanlig blir liverpool sistpriorietert av de firste store i PL. Kunne heller latt være å vise Arsenal for min del. Blir nesten feil når de tar de 3 store, så kan de heller ta lag fra andre liga'er.

Lenke til kommentar
Dette var vel strengt tatt ikke ingame.

 

Ikke for å være kritisk, men hvorfor viste de ManUtd, Chelsea og Arsenal, men ikke Liverpool?

Helt enig, når de først begynte burde de vise hele premier league.

 

Ikke helt hva jeg mente... Men som vanlig blir liverpool sistpriorietert av de firste store i PL. Kunne heller latt være å vise Arsenal for min del. Blir nesten feil når de tar de 3 store, så kan de heller ta lag fra andre liga'er.

Men de gjorde da det? Ganske sikker på at jeg så Juventus, AC Milan og Barcelona i videoen.

Lenke til kommentar
Dette var vel strengt tatt ikke ingame.

 

Ikke for å være kritisk, men hvorfor viste de ManUtd, Chelsea og Arsenal, men ikke Liverpool?

Helt enig, når de først begynte burde de vise hele premier league.

 

Ikke helt hva jeg mente... Men som vanlig blir liverpool sistpriorietert av de firste store i PL. Kunne heller latt være å vise Arsenal for min del. Blir nesten feil når de tar de 3 store, så kan de heller ta lag fra andre liga'er.

Men de gjorde da det? Ganske sikker på at jeg så Juventus, AC Milan og Barcelona i videoen.

 

Tenkte flere fra andre liga'er. PL dominerer jo.

 

Edit:

Såg ikke at liverpool var med før no, takk for den Lekvaskruf :)

Endret av mESA
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...