Gå til innhold

Hearts of Iron 3 annonsert (PC)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var en god nyhet :D . Hearts of Iron 2 er en av de beste strategi spillene jeg har spilt (elsker andre verdenskrig). Gleder meg til det kommer mer info :) , bare synd det er så sykt lenge til spillet kommer, 1 år er jo en evighet :( .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

YES!!! Nå ble jeg glad. HoI2 er ett must for alle som liker grand strategy games, og nå får det en etterfølger :D

En av de beste spill-nyhetene jeg har hørt på lenge. Må si at for meg så ser 2009 ut til å bli ett bra spill år for folk som liker strategi...

Skrevet

Dette blir artig. Spiller mye Doomsday. Får håpe det blir veldig bra, men også ganske forskjellig fra HoI2 så vi får nye og morsomme ting å gjøre

Skrevet

Har ventet lenge på dette ja. Sendte mail til de for en mnd eller 2 siden og spørte om hoi3 var under utvikling eller noe. Fikk til svar: "not that i know of"

Yeah right ;)

Spiller ofte doomsday.

Skrevet
Har ventet lenge på dette ja. Sendte mail til de for en mnd eller 2 siden og spørte om hoi3 var under utvikling eller noe. Fikk til svar: "not that i know of"

Yeah right ;)

Spiller ofte doomsday.

Du hadde vel ikke ventet at de fortaltalte sannheten når det ikke har blitt annonsert enda :p ?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...