Gå til innhold

Fått brev fra militæret.


elektroboy

Anbefalte innlegg

Er 17 år og har fått brev fra militæret. Jeg har jo lyst til å søke meg inn i musikktroppen for å spille trommer. Men vis ikke jeg kommer inn der..kan de da flytte meg til å være ute i skogen å bære våpen? Bare som et eksempel.

 

Det er bare å begynne å øve mye nå, så kommer du inn, men våpen må du nok bære i Signal- og Musikktroppen også, om enn ikke i like stor grad som i andre avdelinger. Det er tre måneders rekruttskole der hvor du kommer til å bære mer på geværet enn tromma. Ikke la det skremme deg, skytetjeneste er morsomt!

 

 

Skulle du ikke komme inn i Musikk/signal så havner du vel i vernepliktslotteriet som alle andre og kan bli sendt hvor som helst. Uansett hvor du havner hen vil jeg anbefale deg å gjennomføre det med en positiv innstilling og du vil garantert aldri angre. Jeg lover! Det vil være hat innimellom ja(særlig i musikktroppen, det kan jeg skrive under på!), men det gjør de gode opplevelsene så mye mye bedre, det er din egen innstilling det kommer an på.

Husk bare på at det er mange soldater som gjør andre ting enn å springe rundt i skauen og fryser. Det finnes _mye_ stabs- og støttestillinger som ser veldig lite til feltliv.

 

 

Lykke til på eventuelt fremtidig prøvespill.

 

eks-signalgardist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...