Gå til innhold

1 år online på xbox360


D3m0ns0ul

Anbefalte innlegg

Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle plassere dette emne men men til saken..

 

 

Jeg prøver og finne 1 år online på xbox360 siden når jeg har 3 månder funker det ikke og spille online av en eller annen grunn. Men prøver og finne et billigt et på finn.no men klarer ikke og komme fra til det jeg vil . Noen tips til dvs. søk på finn.no ? som titl på søket. Vis dere vil vite erroret som kommer må dere vente til i morra for jeg legger meg nå , men skriv vis dere vil ha det da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fornyet nettopp abonnementet mitt med 13 måneder for ca. 260kr ved å kjøpe fra denne siden.

Jeg leste en tråd på Avforums.com der det var mange som var fornøyde og bestemte meg for å prøve :)

 

Avforums.com: Xbox live 12 + 1 month £24.99

 

Du kan betale med Google checkout eller Paypal.

Fikk koden tilsendt på e-mail etter ca. 1 time.

 

Så jeg er hvertfall kjempefonøyd med denne selgeren! :thumbup:

Lenke til kommentar
Koster vel 270kr på Elkjøp/Lefdal så ser ikke store poenget.

 

Billigste 12 måneders live gold som er å finne på prisguide.no er 449 hos absoluttspill. Ser at lefdal tar 199 for 3 mpneder, så jeg tviler sterkt på om de har 12 måneders til 270.

 

Forøvrig så støtter jeg forslagene fra folk om at 12+1 kort fra ebay.co.uk nok er det billigste. Får stort sett koden i mail innen en time etter at man har betalt, så det er gjerne raskere enn å fly i butikken og.

Lenke til kommentar
Koster vel 270kr på Elkjøp/Lefdal så ser ikke store poenget.
Billigste 12 måneders live gold som er å finne på prisguide.no er 449 hos absoluttspill. Ser at lefdal tar 199 for 3 mpneder, så jeg tviler sterkt på om de har 12 måneders til 270.

Jeg tar selvfølgelig feil her, må rette meg selv litt nå.

Jeg tenkte på de kortene med 2100MS Points når jeg skrev.

Lenke til kommentar

Jeg fikk hvertfall min innen en time, men dette var på ettermiddagen.

Det kan jo hende han er på jobb om dagen :hmm:

 

Men den kommer sikkert om ikke så lenge :)

 

 

ps.

 

har du sjekka om den har havnet i spam mappa hvis du har et spamfilter?

Endret av Typho
Lenke til kommentar
Det var da ikke så billig, jeg kjøpte 12mnd for 99,- jeg :D (når jeg tenker meg om så var det faktisk 24 mnd for 198,-) hehe

 

 

Link or didn't happen. Hva er poenget med å poste slikt hvis ikke du forteller hvor du kjøpte det?

 

Min lokale expert hadde ryddesalg i gamle xbox spill (og der lå det 2 pakker med xboxlive à 12 mnd som var til den gamle xboxen). Fungerte faktisk like bra på xbox 360

Lenke til kommentar
Det var da ikke så billig, jeg kjøpte 12mnd for 99,- jeg :D (når jeg tenker meg om så var det faktisk 24 mnd for 198,-) hehe

 

 

Link or didn't happen. Hva er poenget med å poste slikt hvis ikke du forteller hvor du kjøpte det?

 

Min lokale expert hadde ryddesalg i gamle xbox spill (og der lå det 2 pakker med xboxlive à 12 mnd som var til den gamle xboxen). Fungerte faktisk like bra på xbox 360

 

Jøss. Kult! Ikke noe man kan regne med å støte på igjen med andre ord :hmm:

Lenke til kommentar

Fikk kode nå. Trykket den inn 3 forskjellige steder på Xbox Live, uten å få den til å fungere (Trippel-sjekket hver eneste gang om jeg skrev inn korrekt). Hvor fikk du den til å virke, Typho?

 

Har det noe å si om man har lagt inn VISA-kort informasjon på live? Konflikt vedr. payment-type?

Har det noe å si at man fortsatt har Live, dvs at jeg fortsatt er på min første gratismåned som fulgte med Xboxen...?

 

EDIT: Sendte inn via problem-code-form til fyren. Fikk tilbake ny kode (som funket fint), samt en beklagelse. Han hadde sendt samme kode til to stk.

 

256 kroner for 13 måneders live-medlemskap er ikke værst det... :grin:

Endret av J-Core
Lenke til kommentar
Fikk kode nå. Trykket den inn 3 forskjellige steder på Xbox Live, uten å få den til å fungere (Trippel-sjekket hver eneste gang om jeg skrev inn korrekt). Hvor fikk du den til å virke, Typho?

 

Har det noe å si om man har lagt inn VISA-kort informasjon på live? Konflikt vedr. payment-type?

Har det noe å si at man fortsatt har Live, dvs at jeg fortsatt er på min første gratismåned som fulgte med Xboxen...?

 

EDIT: Sendte inn via problem-code-form til fyren. Fikk tilbake ny kode (som funket fint), samt en beklagelse. Han hadde sendt samme kode til to stk.

 

256 kroner for 13 måneders live-medlemskap er ikke værst det... :grin:

 

 

Godt å høre at det ordnet seg :)

 

Og det var bra å få vite at han ordner opp etter seg også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...