Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!

BåGan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mirror's Edge? Nå må du ta deg en bolle :p Det er jo dritvanskelig! Kanskje lett for sånne som treffer perfekt hver gang, men for andre (som meg) som ikke er pinlig nøyaktige, er Mirror's edge et mareritt, platunum-wise. Jeg mangler Speed-runs og Time Trail, så er vel rundt 40%.

Flott spill, for all del, men ikke noen lett platinum :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tatt meg en bolle og svaret er forsatt det samme i mitt tilfelle platinum i ME var veldig lett, 90% av banene på time-trial acet jeg på 2-3 forsøk, og speedruns var det bare siste bane og bane nr 2 jeg slet litt med, resten var piece of (bolle?)

Skrevet (endret)

Jaja, da får vi være enig om å være uenig da :)

Man kan se her hva folket mener om vanskelighetsgrad også, hvis man er på utsikt etter spill med lette trophies :)

EDIT: Så at du var moderator der, faktisk! :p Kult :)

Endret av King_of_Universe
Skrevet

super moderator faktisk :) men holder på med nytt ps3 internettside projekt nå da som kommer til å glede mange forhåpentligvis, men det er meg og noen andre folk som koder og designer

Skrevet

Alle spill skal ha trofeer, til og med de rareste spillene (Hannah Montana) som bare barn spiller. :)

Nå har jeg endelig klart "Heroic Survivor"-trofeet på Killzone 2, hvor jeg måtte klare hele spillet på Elite. ENDELIG! :D

Skrevet
Nå har jeg endelig klart "Heroic Survivor"-trofeet på Killzone 2, hvor jeg måtte klare hele spillet på Elite. ENDELIG! :D

trenger vel bare spille gjennom det siste kapittelet på elite? pentum eller pesisco sa hvertfall det i think

Skrevet
Det er hvertfall sånn på Resistance 2. Vet ikke med KZ2, tviler egentlig :)

Huh?

Jeg har hørt det motsatte.

Altså at på R2 må man spille hele campaign på nytt på Hard for å unlocke superhuman, eventuelt arcade på medium.

Skrevet (endret)

hmm sikkert Resistance 2 det var.. jeg som har husket feil sikkert..

på resistance2 spiller en bare HELE siste kapittelet på superhuman så får en gullmedaljen..

Endret av Fenixen
Skrevet

Noen som er i gang med trofeer til SingStar?

Jeg ser litt mørkt på å klare noen av de Online Community trofeene. Har bare lastet opp 1 mediafil, men den har kun fått 5 views, og ingen som har ratet den...

Må vel kanskje til med kamera til PS3'en min :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...