Byakko-kun Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 Hallo Den 2 år gamle Acer laptopen til kjæresten min får blåskjerm hele tiden. Om jeg trykker på "del" så blir blåskjermen borte og jeg kan fortsette som normalt i en 10 minutters tid til det samme skjer igjen. Hva er dette for noe rart? Virussjekk gir ingen resultater og det samme skjer i safe-mode.
snillekim Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 Mitt forslag er full recovery. Om ikke det hjelper, så er nok årsaken støv/varme eller hardvarefeil. Hardvarefeil vil bli dekekt av 5 års reklamasjonsrett, så lenge det ikke er brukerens feil.
Sokkalf™ Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 En bluescreen skal da såvidt jeg vet være en full kræsj, dvs, det skal ikke være mulig å trykke på noe for å fortsette. Det er vel ikke noen som har installert en BSOD-screensaver på maskinen?
snillekim Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 Mitt forlag over, gjelder selvsagt når trådstarter starter opp maskinen på nytt... Jeg regnet med at jeg slapp å skrive det, siden det ikke finnes andre valg.
Byakko-kun Skrevet 18. august 2008 Forfatter Skrevet 18. august 2008 Det er vel ikke noen som har installert en BSOD-screensaver på maskinen? Haha du hadde faktisk rett. Det var et virus som fjernet desktop og screensaver-tabene i skjermegenskaper og satte blåskjerm som skjermsparer. Fant info om det nå og fikk fiksa det. Så latterlig dumt =P
Sokkalf™ Skrevet 18. august 2008 Skrevet 18. august 2008 Haha, hadde ikke ventet å treffe spikeren såpass på hodet, men flott at det løste seg.
Slimda Skrevet 18. august 2008 Skrevet 18. august 2008 Har du navn på denne vidunderlige greia? Nerden i meg ble nysgjerrig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå