Gå til innhold

Lyst og starte wow?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke lyst på mounten, har lyst på en character som ikke tar for lang tid og levle opp :p

Hadde jeg hatt penger til og ha to accoutner så skulle jeg fått noen andre til og recruite meg men har ittj penger.

Skrevet

Jeg søker en person som spiller på horde i en av de store PvP serverene(Al'kair, Sylvanas, Frostwisper).

Jeg kjøper nytt spill + gametime = mount til oss.

Du gir meg i fra 1k gull til 1,5k gull til å finansiere min levling etc.

Du får 30 dager gratis, noe som tilsvarer prisen du måtte ha brukt på å kjøpe gullet(oppfordrer ikke til kjøping av gold) som du finansiere meg med.

Vi levler sammen med trippel-xp. Lager ca 3-4 characters som vi levler til 58, også går vi til 70 i lag med minst en av disse!

Er ganske sosial av meg(tror iallefall at jeg er morsom å level med), så ikke tro jeg er en 11 år liten gutt som nettopp har kjøpt min første PC.

Skal til gameworld i morgen å sjekke priser. Så har du lyst til å spille, PM!

Skrevet

Ja, det må jo passe med spilletiden. Spiller som regel i fra 16.00/17.00 -> til jeg legger meg(når jeg faktisk spiller, nå er main accounten frozen - derfor vil jeg ha ny). Dette er altså på hverdager.

Erfaringen i wow er vell at jeg har 2x70 - Paladin og Rogue. Er ganske lei av melee. Så har derfor mest lyst på en mage.

Skrevet

Hrm, muligens feil tråd / hi-jack, men uansett:

Regner nesten med at man må ha TBC på begge accountene om man skal flytte chars mellom de? Jeg kommer til å kjøpe vanlige World of Warcraft i morra, for å fortsette å booste, men hvis dette er tilfellet så er det mulig jeg kjøper Battlechest, noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...