Gå til innhold

FPS spill med handicap mulighet?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg og noen kompiser hender tar noen runder i f.eks. Unreal Turnament 2003 eller noe liggnende. Men siden de sjeldent spiller det alene, har det en lei tendens å bli slik at jeg kommer langt foran dem.

 

Det kan blir ganske frustrerende og demotiverende å aldri ha noe sjangs. Derfor tenkte jeg at det må finnes noe muligheter innen f.eks. UT03 04 eller andre liggnende spill å nettopp si at motstanderen f.eks. har 300% helse eller jeg gjør 50% mindre damage, eller de mer, eller en kombinasjon... men dette finner jeg ikke.

 

Noen som vet om noen mod (som fungerer), og/eller et BRA FPS spill som har en eller annen form for fungerende handicap funksjon. Den må da kunne settes variabelt på alle spillerne uavhenig av hverandre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hørt om en mod til UT2003, der man blir svakere jo mer man leder, for å gjevne det ut og beholde spenningen. Men klarer bare ikke å finne en link til den som fungerer.

 

Ellers virker det litt rart at det ikke finnes noe fps spill der man kan gi noen spillere 200% health osv uten at man bruker direkte cheats... man bare sier det før man starter.

Eller tilsvarende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...