Hellthor Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 Heisann. Trenger litt råd da jeg vurderer å skaffe meg en ny pc. For tiden er det WOW det går i, og forsåvidt klarer jeg å kjøre spillet ganske greit, uten for mye lagg. Spiller endel PVP, og har på følelsen at jeg sliter litt med å henge med. Kan virke som jeg alltid er ett lite tidels sekund for sent ute. Kjører på en P4, med 1 GIG ram, husker ikke skjermkortet, men det er ikke noe voldsomt. Kan noen komme med ett forslag til meg, å hva for PC hos feks Dell, Komplett eller liknende som vil holde en stund. Gjør ikke noe heller, om det skulle vise seg å være mulig å kjøre nye spill som kommer, med relativ høye settinger. Prisklasse, mellom 5 og 10.000, ferdigbygget... orker ikke bygge selv lengre, da det er en stund ssiden. Siden sist jeg fulgte med i specc og hardware er lenge siden, så alle nye hardware speccs og PC konfigurasjoner er litt nye for meg, mtp hva som holder bra. Trenger ikke skjerm, tast, mus el liknende, heller ikke høytalere. Kun sselve PCen.
Petoah Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 Hei! Prøv heller her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=94 Tipper denne tråden stenges snart..
Svenni212000 Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 Jeg ville kraftig vurdert NetShop Dinside.no PC 1 stk. Produksjon og testing av PC stasjonær 1 stk. NetShop 3 års PC garanti for stasjonære/kampanje modeller 1 stk. Netshop Miditower "Boreas" Sort u/powersupply 1 stk. LC Power, 550W, "Super Silent - Black", - 12cm vifte 1 stk. FOX+ X38A Digital Life 1 stk. Intel Core 2 Duo E8400 1 stk. Kingston Value Ram 4GB 800MHz DDR2 1 stk. Western Digital 640GB S-ATA II 1 stk. Club3D HD4870 512 MB GDDR5 1 stk. Optiarc / NEC DVD-brenner AD-7200S 1 stk. Microsoft Windows Vista Home Premium OEM Norsk versjon 64-bit ¤ Pris: 6 904,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå