Gå til innhold

en batterilader til ulike batterier


Anbefalte innlegg

Jeg sitter her med batteriladere til henholdsvis D100 og D80.Jeg har ladet batteriene til D100 i laderen til D80 og omvendt (ved feiltagelse), men jeg lurer på om batteriene kan ta skade av det. Det er en ørliten forskjell på utformingen til disse laderne. Skal ha med begge kameraene på ferie, men da det er meget trangt om plassen, lurte jeg på å ta med bare en av laderne. Hvis noen vet sikkert, blir jeg veldig glad for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sitter her med batteriladere til henholdsvis D100 og D80.Jeg har ladet batteriene til D100 i laderen til D80 og omvendt (ved feiltagelse), men jeg lurer på om batteriene kan ta skade av det. Det er en ørliten forskjell på utformingen til disse laderne. Skal ha med begge kameraene på ferie, men da det er meget trangt om plassen, lurte jeg på å ta med bare en av laderne. Hvis noen vet sikkert, blir jeg veldig glad for svar.
Ingen skade vil skje, du kan til og med bruke batteriene til D80 i D100 uten problemer (men ikke omvendt, med mindre batteriet til D100 er relativt nytt)...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...