frengen Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 (endret) hei! jeg kjøpte cod4 på steam for noen dager siden, men får samme meldin når jeg starter "iw3mp.exe har sluttet å virke", jeg har oppdatert alle drivere og fulgt alle gode råd jeg har funnet men ingenting virker. håper på at noen kan hjelpe meg med dette problemet DxDiag.txt Endret 16. august 2008 av frengen
L4r5 Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 (endret) Vanlig problem. Løsningen høres kanskje banal ut, men sett noe i mikrofoningangen på lydkortet. Det har noe med lyddriverne å gjøre. Kun Vista-brukere som har problemet så vidt meg bekjent. Endret 16. august 2008 av L4r5
frengen Skrevet 16. august 2008 Forfatter Skrevet 16. august 2008 har prøvd mange ganger ingen suksess med det
L4r5 Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Merkelig. Det har løst problemet de gangene jeg har vært borti det.
Vattekar Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 hei! jeg kjøpte cod4 på steam for noen dager siden, men får samme meldin når jeg starter "iw3mp.exe har sluttet å virke", jeg har oppdatert alle drivere og fulgt alle gode råd jeg har funnet men ingenting virker. håper på at noen kan hjelpe meg med dette problemet Jeg har samme problem nå. Har du fikset det?
Exxia Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Ta og søk litt rundt i google. Husker jeg hadde problemet selv. Gå inn på Kontroll panel> Lyd så tar du på " Show disabled devices" Samme med "Dissconnected devices". Så går du på "recordings" og tar "enable "på Stereo mix. Da slipper man å måtte plugge i mic uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå