Gå til innhold

Anbefalinger til Spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Age of Empires

 

Er kanskje litt utdatert? kom jo tross alt ut i 1998...

 

Requierments for "Age of Empires":

 

Windows 95/98

90 mhz pentuim or faster

16mb ram (28 recomended)

235 mb disk space

super VGA video diplay with 1mb Vram

4x CD-rom

mouse (seriøst???)

 

 

 

 

sikker på at du har det monstret som trengs for å dra dette SINNSYKE, grafisk tunge spillet?

 

 

 

 

 

Men on-topic: Age of mythology har litt bedre grafikk, og en ordentlig storyline. Bioshock er ufattelig bra, beste spillet jeg noen gang har spilt! CoD4?

Lenke til kommentar

Hvis du liker FPS (Første persons skytespill), så kan jo Unreal Tournament 3, Call of Duty 4 og Counter Strike Source være gode forslag.

 

EDIT: Og ikke minst. Trackmania Nations Forever. Har hatt det svinemorsomt med det spillet med kompiser. Et skikkelig arcade racingspill som er konge morsomt og har en bra holdbarhet. Og det beste av alt: Du kan laste det ned gratis. Du blir hekta med en gang :)

 

http://files.filefront.com/TrackMania+Nati...;/fileinfo.html

 

 

http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=514796

Endret av mnorm
Lenke til kommentar

Hvis du ikke har noe imot spill fra forrige århundre eller rundt århundreskiftet, så vil jeg desidert anbefalt Fallout 1 eller 2. Liker du strategispill bedre, bør du absolutt ta en titt på Homeworld-serien, Total Annihilation (med alle exp. packs) og selvfølgelig Open Transport Tycoon Deluxe. Jeg har spilt det spillet siden originalen kom ut i 1993(edit: 1994), og jeg blir aldri lei :)

 

Jeg har flere tips på lur, men jeg er ikke så veldig glad i alle disse nymotens spillene som krever et monster av en pc. (les: er misunnelig, har ikke råd til ny pc) :)

Endret av v3g4rd
Lenke til kommentar
Age of Empires

 

Er kanskje litt utdatert? kom jo tross alt ut i 1998...

 

Requierments for "Age of Empires":

 

Windows 95/98

90 mhz pentuim or faster

16mb ram (28 recomended)

235 mb disk space

super VGA video diplay with 1mb Vram

4x CD-rom

mouse (seriøst???)

Virker som at du er en av de mer, jeg må ha bra grafikk for at spillet skal være bra, folkene. Er veldig avslørende at man sier ting som det, som bare beviser at man enten er noob eller kresen i spillvalget. Mange som liker age of empires fortsatt pga veldig bra strategisk setup, og spillet er absolutt en av de beste strategispill ever made, så hva er problemet? Vet ikke med deg, men jeg spiller ikke for å briefe med god pc og rå grafikk ?

Endret av solaN -
Lenke til kommentar
Age of Empires

 

Er kanskje litt utdatert? kom jo tross alt ut i 1998...

 

Requierments for "Age of Empires":

 

Windows 95/98

90 mhz pentuim or faster

16mb ram (28 recomended)

235 mb disk space

super VGA video diplay with 1mb Vram

4x CD-rom

mouse (seriøst???)

Virker som at du er en av de mer, jeg må ha bra grafikk for at spillet skal være bra, folkene. Er veldig avslørende at man sier ting som det, som bare beviser at man enten er noob eller kresen i spillvalget. Mange som liker age of empires fortsatt pga veldig bra strategisk setup, og spillet er absolutt en av de beste strategispill ever made, så hva er problemet? Vet ikke med deg, men jeg spiller ikke for å briefe med god pc og rå grafikk ?

 

 

nei, det var ikke sånt ment. Har spillt MYE(!) AoE, men grafikken er eksepsjonellt dårlig. Jeg anbefaler heller Age of Mythology som har bedre grafikk, en ordentlig storyline og deilige units, maps, oppgraderingsmuligheter og mye, mye mer. Ville glatt ha gått for AoM...

 

Jeg setter alltid spillbarhet forran grafikk, selv om grafikk er ett stort pluss, er ikke det det som avgjør om jeg kjøper spillet. Eneste spillet jeg har kjøpt for grafikkens del var "Crysis" og var ment mest som en test for å teste den nye hardwaren min, men singleplayeren var ikke ille, selv om multiplayeren var veldig dårlig...

Endret av Moffe247
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...