Enceladus Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Jeg vet ikke om dette allerede har blitt tatt opp men jeg prøver nå å poste alikevel Fant dette fasinerendes innslaget om neste generasjons bevegelsessensorer i spill. http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/7562336.stm Computer graphics already provide stunning visuals and now designers are trying to make the feeling of playing games as realistic as possible. This includes simulating what it feels like to be sliced with a sword or to have cockroaches crawling on your arm. Designers Hirouki Kajimoto and Kanako Matsuo spoke to the BBC's Rajesh Mirchandani about this latest innovation.
Sverre. Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Jeg vet ikke om dette allerede har blitt tatt opp men jeg prøver nå å poste alikevel Fant dette fasinerendes innslaget om neste generasjons bevegelsessensorer i spill. http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/7562336.stm Computer graphics already provide stunning visuals and now designers are trying to make the feeling of playing games as realistic as possible. This includes simulating what it feels like to be sliced with a sword or to have cockroaches crawling on your arm. Designers Hirouki Kajimoto and Kanako Matsuo spoke to the BBC's Rajesh Mirchandani about this latest innovation. Har ikkje spesielt lyst til og faktisk kjenne at eg blir kutta opp med eit sverd når eg sitter og speler
Anech Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Gjelder å være god, hvis ikke kan det være vondt^^
Exxia Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Jeg vet ikke om dette allerede har blitt tatt opp men jeg prøver nå å poste alikevel Fant dette fasinerendes innslaget om neste generasjons bevegelsessensorer i spill. http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/7562336.stm Computer graphics already provide stunning visuals and now designers are trying to make the feeling of playing games as realistic as possible. This includes simulating what it feels like to be sliced with a sword or to have cockroaches crawling on your arm. Designers Hirouki Kajimoto and Kanako Matsuo spoke to the BBC's Rajesh Mirchandani about this latest innovation. Har ikkje spesielt lyst til og faktisk kjenne at eg blir kutta opp med eit sverd når eg sitter og speler Nå kan man begynne å lure på hvordan det er å dø
Hotel Papa Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Det er først nå skytespill blir realistiske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå