_Daniel_ Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Hei.. Tenkte jeg skulle installere NFS MW igjen idag å spille det, da jeg installerte det og startet å spille, så gikk ABSOLUTT alt så utrolig fort.. Akuratt som om man hadde satt opp speeden på spillet X10..! Umulig å spille.. Prøvde å installere 1.3 patchen som var den nyeste jeg fant, men dette hjalp heller ikke.. Spillet er orginalt, og det samme skjer også med NFS ProStreet.. Noen som har hatt lignende problem eller vet hva man kan gjøre for å fjerne dette problemet..? Påforhånd takk.
Kaggen Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Mulig at det er den dobbelkjernede prosessoren som gjør det, men om det er det vet jeg ikke hvordan man fikser det.
Goodall Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Da har du vel så bra pc at det bare er å sette ALT på maks Er nok ikke dual core som gjør det i hvertfall, har selv dualcore og kjører 1650xt i crossfire. Oppløsning 1280*1024 hadde ikke problemer med at det gikk FOR FORT Du finner nok ut av det...håper jeg da i hvertfall
Harribo Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Det er nok prosessoren din som lager krøll, du burde installere amd dual core optimizer. Dette er en typisk ting som skjer når du mangler den fiksen. Her finner du det du trenger
_Daniel_ Skrevet 16. august 2008 Forfatter Skrevet 16. august 2008 Det er nok prosessoren din som lager krøll, du burde installere amd dual core optimizer. Dette er en typisk ting som skjer når du mangler den fiksen. Her finner du det du trenger Haha, så pcen min er for bra for spillet, så den kjører det enda kjappere enn normalt? =p Neida, men om jeg skrur av den ene kjernen på CPU'n da??
Harribo Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 Cpu'en er ikke for rask for spillet, men den er ikke optimalisert til å kjøre spillet som det skal kjøres uten den fiksen jeg linket til. Antar spillet bruker kjernene feil eller at det bare skal brukes èn kjerne. Det er mye enklere å laste ned den fiksen for å så installere den, da slipper du å tenke mer på "problemet".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå