Gå til innhold

NFS MW og ProStreet, alt går så fort..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Tenkte jeg skulle installere NFS MW igjen idag å spille det, da jeg installerte det og startet å spille, så gikk ABSOLUTT alt så utrolig fort.. Akuratt som om man hadde satt opp speeden på spillet X10..! Umulig å spille..

Prøvde å installere 1.3 patchen som var den nyeste jeg fant, men dette hjalp heller ikke..

Spillet er orginalt, og det samme skjer også med NFS ProStreet..

Noen som har hatt lignende problem eller vet hva man kan gjøre for å fjerne dette problemet..?

Påforhånd takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har du vel så bra pc at det bare er å sette ALT på maks :D

Er nok ikke dual core som gjør det i hvertfall, har selv dualcore og kjører 1650xt i crossfire. Oppløsning 1280*1024 hadde ikke problemer med at det gikk FOR FORT

Du finner nok ut av det...håper jeg da i hvertfall ;)

Skrevet

Det er nok prosessoren din som lager krøll, du burde installere amd dual core optimizer. Dette er en typisk ting som skjer når du mangler den fiksen.

Her finner du det du trenger :)

Skrevet
Det er nok prosessoren din som lager krøll, du burde installere amd dual core optimizer. Dette er en typisk ting som skjer når du mangler den fiksen.

Her finner du det du trenger :)

Haha, så pcen min er for bra for spillet, så den kjører det enda kjappere enn normalt? =p

Neida, men om jeg skrur av den ene kjernen på CPU'n da??

Skrevet

Cpu'en er ikke for rask for spillet, men den er ikke optimalisert til å kjøre spillet som det skal kjøres uten den fiksen jeg linket til. Antar spillet bruker kjernene feil eller at det bare skal brukes èn kjerne.

Det er mye enklere å laste ned den fiksen for å så installere den, da slipper du å tenke mer på "problemet".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...