SurfingElite Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Hei, har fått virus på datan og tenkte å brukte system gjennoppretting, men den lar meg ikke gå tilbake i tid. Det står velg en data på kalenderen du vil gå tilbake til, men det fungerer ikke å trykke på noen av datoene. Hva kan jeg gjøre?
nebrewfoz Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Bruk av systemgjenopprettinsfunksjonen er ingen garanti for å bli kvitt virus. Den eneste måten å være sikker på at maskinen ikke er infisert er å reinstallere OS & applikasjoner. Kopiere ut livsviktige filer til en annen disk først ...
Tosha0007 Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 følg denne anvisningen i denne tråden her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 og post logg i din eigen tråd. Då vil nokon med stort sannsyn sjå over den i kveld
PerB Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 ... Det står velg en data på kalenderen du vil gå tilbake til, men det fungerer ikke å trykke på noen av datoene. System restore forutsetter at det er lagt inn restorepunkter. For å kunne benytte system restore til å komme forbi en virusinfesjon må restorepunktet være før smitten og smitten må berører systemet som sådan. Bruk av gode antivirusskanneprogrammer er en god hjelp. Å identifisere type virus er første punktet på veien til å kunne fjerne det og rette opp i den skade det har gjort.
fytech Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Funka hos en kompis som ble infisert med 8 trojanere og bare malware xD Pcn var tottaly fucked up, nede i høyre der klokken var stod det Virus Alert. Tror aldri jeg har flirt så mye xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå