Gå til innhold

En Red Alert 3-tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg leser settninger som: "Og du andy, ingen bryr seg fem flate øre om du er top100 i Tib Wars, du har ikke noe å fare med hva C&C angår av den grunn. " vil jeg nok si at du flamer andy. Du ble sikkert provosert av hans utsagn, men veien mellom Tiberian Sun, C&C og Red Alert er veeeeldig kort.

Lenke til kommentar
det er ikke demoen, det er bare beta clienten. man må fremdeles ha en beta key for å få spilt!

 

Merket det også. Du må laste ned klienten (tar lang tid) Registrere deg på EA også laste ned en hel hau oppdaderinger som jeg ikke er ferdig med før i morgen...

 

Smør dere inn med tolmodighetskrem er altså

Lenke til kommentar
Har ikke stor tro på det. Generals var det värste jeg har prövd av CC serien, og nå skal EA gi ut et nytt. Og det virker som grafikk skal ligge foran gameplay.

 

Har de bra grafikk går det ut over gameplay og blir kjedelig. Har de bra gameplay går det ut over grafikk og det ser for dårlig ut. :p Det er faktisk fullt mulig å ha bra grafikk og bra gameplay, vet du. ;)

 

Håper vi får de medaljene vi hadde i Generals når vi spilte Skirmish. Det er første og eneste gang jeg faktisk har brydd meg om spillet etter å ha vært ferdig med kampanjene. "LotRO: Battle for Middle-Earth II" hadde noe lignende der hver rase kan "gå opp i level" når man spiller skirmish, men problemet der var at det var helt meningsløst. Hadde vi i det minste fått starte lengre oppe på tech-treet så vi hadde sluppet å starte helt på bunnen hver eneste gang hadde det blitt svært morsomt og meningsfylt. :) (lang setning det der, beklager)

Lenke til kommentar
Når jeg leser settninger som: "Og du andy, ingen bryr seg fem flate øre om du er top100 i Tib Wars, du har ikke noe å fare med hva C&C angår av den grunn. " vil jeg nok si at du flamer andy. Du ble sikkert provosert av hans utsagn, men veien mellom Tiberian Sun, C&C og Red Alert er veeeeldig kort.

 

Jøsses, du gikk glipp av hele greia ja.

Provosert, tja - litt sterkt ord kanskje, men det er han som prøver å virke som en ekspert. Besides, det har ingenting med noen "veier" mellom spillene å gjøre - så igjen, ikke bare les ordene.

Lenke til kommentar

Navnet Westwood vekker gode minner i meg. RA1 med morsom gameplay og bra grafikk (hvertfall da det kom ut i 1996), men spesielt var det RA2 som var enda kulere og enda større. Med kul single player og multiplayer modus, som man kan spille omigjen uten at man blir så fort lei.

 

Dessverre så virker det som om EA lager spill for unger nå om dagen, som trollhatt sier. Med tanke på eyecandys + hollywood aktig gameplay som er kult i ca 1-2 timer gaming, dvs null replay verdig.

Jeg er sur på EA fordi de lurer penger til ungene, og selger innebakt bæsj og tjener fett på det.

 

Heldigvis så har vi andre veteraner igjen som Blizzard, som vet det å lage bra spill med innhold + eyecandy.

Endret av Mr_dude
Lenke til kommentar

Hadde selv bestemt meg for å gi EA en siste sjanse til å gjenskape gammel Westwood-magi med RA3, men jeg blir deppa når jeg leser denne tråden.

 

Jeg spilte ihjel min barndom på Ra, Counterstrike, Afthermath, Tiberian Sun og Ra2. Husker jeg gadd kun spille et par timer av Generals, og slik har det fortsatt. Alt etter RA2 har for min del vært rent søppel i C&C-serien. Jeg registrer at EA har tiltrukket seg en ny type spillere som ofte ikke har noe forhold til det C&C sto for før oppkjøpet.

 

Hvis det er disse EA sikter mot nå, og RA3 kun er en C&C3-mod, så har jeg bare et eneste håp igjen: SC2...

Lenke til kommentar

Jaja... Jeg er også "gammel" i den sammenheng at Ra, Counterstrike, Afthermath, Tiberian Sun og Ra2 er klassikere som har blitt spilt oppover tiden. Kan til og med legge til go' spill som Dune II som er den virkelige pioneren i den slags spill. Men utviklingen må jo gå videre og Generals er jo de første babysteps den veien. Kan vel si at "Zero Hour" er meget spillbart i typiske LAN sammenhenger.

 

Hvis EA hadde gitt ut Red Alert 3 med 2d sprite grafikk og lik gameplay hadde den "eldre garde" ropt høyt hurra. Problemet er at kidza ville aldri i verden ha kjøpt det og det er faktisk flest gamere av den yngre garde.

Lenke til kommentar
Jaja... Jeg er også "gammel" i den sammenheng at Ra, Counterstrike, Afthermath, Tiberian Sun og Ra2 er klassikere som har blitt spilt oppover tiden. Kan til og med legge til go' spill som Dune II som er den virkelige pioneren i den slags spill. Men utviklingen må jo gå videre og Generals er jo de første babysteps den veien. Kan vel si at "Zero Hour" er meget spillbart i typiske LAN sammenhenger.

 

Hvis EA hadde gitt ut Red Alert 3 med 2d sprite grafikk og lik gameplay hadde den "eldre garde" ropt høyt hurra. Problemet er at kidza ville aldri i verden ha kjøpt det og det er faktisk flest gamere av den yngre garde.

 

 

Nå finnes det helt sikkert noen nye addons til josefine på tur i skogen, eller josefine lærer alfabetet til den "yngre garde" og "kidza".

Red Alert er og blir ett kult spill hvor skins, modder osv ikke har så mye med spillet å gjøre.

 

Dersom spillere omtrent krever skins, mods osv og bedømmer spillet utifra det så får dem heller satse på disse spillene.

 

Tiberium Wars er helt på høyde med RA2, og Tiberium Sun var også svært bra.

 

Det er noe som heter storyline også, men den er vel ikke så viktig sålenge man kan skinne og modde ett spill til det ugjennkjennelige?

 

Noen som vet hvor dem selger Kaines Wrath?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...