DannyVice Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Hei, Jeg skulle sette inn hardisk i bærbare akkurat nå, men den står nå bare som "Lokal Disk E". Det er helt feil for den hadde et annet navn før, og når jeg prøver å gå inn på den så kommer bare "Disken er ikke formatert, gjøre det nå?"...Hjelp? :| Jeg fikk ved en feiltagelse tatt ut USBen igår uten å bruke "Trygg Fjerning". Men kan det virkelig ødelegge den helt?! All hjelp mottas med stor takk!
Hårek Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Her er et diagnoseprogram som inspiserer partisjonstabeller og bootsektorer. Gjør det mulig å finne ut hva som er galt. Last ned denne filen, kjør programmet, og legg MBRlist.txt og BPBxlist.txt filene som vedlegg i svaret. http://home.online.no/~paulsen8/MBRlister.zip Tror ikke det kommer av å ikke bruke "Trygg fjerning".
DannyVice Skrevet 14. august 2008 Forfatter Skrevet 14. august 2008 Tusen takk for svar Det tok et par forsøk til, men den funket igjen etter et par forsøk. Må ha vært en dårlig kontakt eller noe. Tråden kan stenges
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå