Ullsokk1 Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 (endret) Hei plutselig ville ikke pc'en starte etter jeg flytta den fra 1 til 3 etasje :s Det står Mangler eller skadet windows/system et eller annet 32. Sett inn original windows disk og trykk ''R'' i oppstartsviduet for å reparere. Gjorde som den sier men når jeg trykker R skjer det ingen ting! Håper på svar! Ullsokk1 Endret 14. august 2008 av Ullsokk1
Ullsokk1 Skrevet 14. august 2008 Forfatter Skrevet 14. august 2008 Noe jeg må gjøre i Bios eller noe sånt?
nebrewfoz Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Du må gjøre det slik at PC'en kan boote fra Windows-CD'en. Når den starter opp vil du få muligheten til å gjøre en "repair install". Sørg bare for at du har en CD som matcher OS'et ditt. Dvs., har du XP SP2 på PC'en, så bør du bruke en XPSP2-CD. Eller risikerer du å ende opp med en blanding av gamle og nye filer, og da kan ting skjære seg. Ellers kan du jo prøve å flytte PC'en ned igjen og se om det hjelper .... (Du ristet ikke løs noen kort eller kabler inni PC'en under flyttingen, da?)
Ullsokk1 Skrevet 14. august 2008 Forfatter Skrevet 14. august 2008 Fikk hjelp på norsk freak forum og er oppe og går nå, Men Internetten og noen av programmene har sluttet å funke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå