Gå til innhold

H/K AVR247 erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Hvis du vil kjøpe en surround-receiver du kan ha i mange år, burde du muligens vurdere støtte for de nyeste HD-formatene (dvs. Dolby digital true-HD og DTS-HD master audio). Jeg fikk for en knapp uke siden en Yamaha RX-V663 i hus. Denne har støtte for disse formatene og er av mine erfaringer en meget god receiver.

Lenke til kommentar

Elller H/K avr255.

 

Har selv 247, og den leverer definitivt på kraft og kontroll, men har som flerek sier ikke støtte for nyeste lydformater.

Veldig bra og intuitivt menysystem, en grei fjernkontroll, pent utseende og en ikke minst romkorrigering av surround. Medfølgende mikrofon som du plasserer på sweetspot så justerer den automatisk avstander til høyttalere til lytteposisjon.

 

Inntil videre kan jeg ikke annet enn å skryte av H/K sine surroundreceivere.

 

Men kjøp en med støtte for DTS HD og DD True HD.

Endret av tevil
Lenke til kommentar

Ja, definitivt, og nå er de fleste standarder i forhold til lyd satt en stund. Utviklingen går sikkert raskere og raskere, men det betyr jo ikke at man ikke kan nyte HD-lyd i mange herrens år, selv om receiveren er sunket med 2000kr i pris siden du kjøpte den.

 

Og at produktet holder seg i pris syns nå jeg er en fordel. Da slipper man kassere produkter bare fordi de ikke er helt moderne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...