oslofreak Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 (endret) Jeg er interessert i å prøve Multiboxing, nærmere bestemt 5boxing, men lurer på om trippel XP gjelder selvom jeg rekrutterer meg selv flerfoldige ganger med samme main-account. Dvs, vil alle mine 4 trial accounts som er rekruttert av samma main account få trippel XP når de er i samme party som main accounten? (Ja, multiboxing er lovlig) Endret 13. august 2008 av oslofreak
Poseboen Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Hvis du rekrutterer fire acocunter med en account skal jo den accounten i teorien bli linka med alle de fire acocuntene så siden alle accountene har en link med main account så skal alle få bonusene. Eventuelt kan du rekruttere en account oppgradere så rekruttere neste account med den nye accounten osv for å få mount på alle untattt en.
Skugga Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Nei, dette går ikke. Går an å lese Blizzards FAQ.
oslofreak Skrevet 13. august 2008 Forfatter Skrevet 13. august 2008 Det går også an å svare uten å være en kødd. Og i følge Blizzard sin FAQ, som du henviste til, så går det. Det går an å lese Blizzards FAQ, vet du...
zoby Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 (endret) Ja dette går, jeg har multiboxa med min ekte account + trial. Så etter det har jeg invitert 2 spillere til spillet, og det fynka fint det også. Det går ann å lese FAQ vttu, Skugga. Endret 13. august 2008 av zoby
Kuldesjokk Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 (endret) Jeg er interessert i å prøve Multiboxing, nærmere bestemt 5boxing, men lurer på om trippel XP gjelder selvom jeg rekrutterer meg selv flerfoldige ganger med samme main-account. Dvs, vil alle mine 4 trial accounts som er rekruttert av samma main account få trippel XP når de er i samme party som main accounten? (Ja, multiboxing er lovlig) Rekrutter en, oppgrader så rekkruter neste, slik får du en måned gratis på alle istedenfor å få fire måneder på en Edit: Om trippel Exp funker da ble jeg usikker på, men det finner du sikkert ut av selv Endret 13. august 2008 av Kuldesjokk
Skugga Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Sånn går det når man er en kursorisklesende mongo - beklager. Antok at det kun gikk med to ettersom det hadde gått uhorvelig raskt med fem venner som kun gjorde "kill this and that without annoying quest-items with shitty droprates" quests. Meh.
wise™ Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Sånn går det når man er en kursorisklesende mongo - beklager. Antok at det kun gikk med to ettersom det hadde gått uhorvelig raskt med fem venner som kun gjorde "kill this and that without annoying quest-items with shitty droprates" quests. Meh. Hvorfor ba du han lese FAQ når du ikke hadde gjort det selv og bare antok noe?
Poseboen Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Hvis du virkelig går inn for å Quadboxe så recruiter du en sjette konto på konto nr. 5 så har du Zebra mount på alle 5.
Skugga Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Sånn går det når man er en kursorisklesende mongo - beklager. Antok at det kun gikk med to ettersom det hadde gått uhorvelig raskt med fem venner som kun gjorde "kill this and that without annoying quest-items with shitty droprates" quests. Meh. Hvorfor ba du han lese FAQ når du ikke hadde gjort det selv og bare antok noe? FAQen har faktisk blitt oppdatert et par ganger siden torsdagen (eller onsdagen) det ble implementert grunnet ufullstendigheter.
maggot69 Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Sånn går det når man er en kursorisklesende mongo - beklager. Antok at det kun gikk med to ettersom det hadde gått uhorvelig raskt med fem venner som kun gjorde "kill this and that without annoying quest-items with shitty droprates" quests. Meh. Hvorfor ba du han lese FAQ når du ikke hadde gjort det selv og bare antok noe? FAQen har faktisk blitt oppdatert et par ganger siden torsdagen (eller onsdagen) det ble implementert grunnet ufullstendigheter. Ehh....så les siste FAQ da før du poster piss....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå