Gå til innhold

Den ultimate spillmusen?


Anbefalte innlegg

Dette var interessant, spesielt med tanke på at jeg trenger ny mus snart. Razer Copperheaden min begynner å fuske litt til tider ...

 

Tilfeldigvis uønska dobbeltklikking? :p hadde "First edition" og den levde i 4 år før den begynte å syte...

 

Amento Lagt til I dag, 13:26

Siden det er en av de første (om ikke første?) musene til NZXt så vil jeg tro at den har litt barnesykdommer og småfeil? Men uansett, kommer nok til å gå for denne ass. Om noen allerede har kjøpt den så hadde det jo vært fint å vite deres erfaringer smile.gif

 

kan jo vere omvendt, at når dei først skal lansere noke nytt så prøve dei å gjere det så bra som mulig? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette var interessant, spesielt med tanke på at jeg trenger ny mus snart. Razer Copperheaden min begynner å fuske litt til tider ...

 

Tilfeldigvis uønska dobbeltklikking? :p hadde "First edition" og den levde i 4 år før den begynte å syte...

 

YES! Akkurat det! Det er så jævli irriterende. Og så innimellom så er det akkurat som om det kommer en vegg ellerno på skjermen som pila ikke kan passere. Sånn type, fra nedre venstre hjørne til øvre høyre hjørne. Uansett, et skikkelig hardt slag midt på musa funker alltid ... :fun:

Lenke til kommentar
I Prisguide finner du som vanlig mer informasjon og bilder av produktet:

 

https://prisguiden.no/product.php?productId=99737

 

Dessverre har ikke produsenten oppgitt vekt, så den informasjonen har vi ikke klart å skaffe til veie.

 

Marius :)

 

Hvis produsenten har glemt å oppgi vekten på en mus som skal være laget for spillere, så har jeg store vanskeligheter med å ta de seriøst.

Lenke til kommentar

Jeg har store vanskelighter med å bry meg om musas vekt så lenge den har "normal" vekt. Må ærlig innrømme at jeg ikke har merka så stor forskjell på forskjellige muser selv om vekta er forskjellig. Imo så ligger hemmeligheten i en god musmatte. Så lenge musa ikke er blytung eller så lett at det minste feilgrep + bevegelse sender musa rett i veggen så bryr jeg meg ikke stort.

Lenke til kommentar
Hvor sitter disse knappene plassert på musa? Bilder plz!

Jeg er nemlig blitt avhengig av å bla frem og tilbake på nettsider med tommelen.

 

Enig med deg der! Kan ikke fordra å trykke på tilbake-knappen!

 

Også jeg er enig i det! :p

 

Dette ser ut som en bra mus, men jeg holder fremdeles en fing på Logitech G5 07 Edition :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...